Ikväll blir det en Bio kväll!

Ikväll blir det ingen utgång, det blir natt-bio inne i stan och kanske efterkäk på Mc Donalds =) Någon frågade NÄR jag skulle lägga upp klipp från när jag vann dancehall queen och för typ 4 gången(i ett inlägg, så det kan ju inte vara så svårt att missa) så säger jag detta en gång för alla...  jag har INGET klipp om inte någon från publiken filmade och inte har lagt upp det än, jag önskar verkligen, verkligen att jag hade det. men som dom flesta som har följt min blogg länge (mer än ett år) så FICK inte jag vara med i denna tävling men Vendela smyg anmälde oss på plats...Så jag hade inte förberett med någon kamera eller så.Och om jag nu hade haft ett så trooo mig då hade det funnits med på youtube och allt möjligt och ni hade sett det minst tio gånger - hahah.

 Jag satt och kollade igenom gamla inlägg där jag hade skrivigt om det från dag ett... så jag tänkte länka er dit så ni inte frågar igen... i det första inlägget så skriver jag om att jag ska försöka kriga för att få vara med i tävlingen, vilket ni kan läsa om HÄR.

haha när jag fortsatte att läsa om själva tävlingen som jag skrev om dagen efter så måste jag fortfarande ha varit väldigt glad, för sättet jag skrivigt på med en massa "omg:n", konstiga punkter osv... tyder ju bara på att jag var helt över hypad på att bara få det ner skrivet att jag inte tänkte på HUR jag skrev och att jag skrev som om jag satt och berättade för min 15 åriga vän, hahaha aja hoppas att ni fattar, jag fattar men det är ju också jag som har skrivigt texten... aja det kan ni läsa om HÄR

Sen hittade jag ett inlägg med lite bilder som ni kan kolla på HÄR.
Här är ett till inlägg, med affischer och om att ja inte fick tävla, de kan ni läsa om HÄR.



Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Det jag tyckte var roligast med hela dancehallqueen grejen, är att (jag tror det var första gången du tog upp det med farbror) på din student när du började tjata på farbror om att få ställa upp i tävlingen, så hade han inte sett dig dansa än och sa typ: "Men Binta, de här tjejerna är skitduktiga, du skulle bara göra bort dig om du ens ställde upp!" Sen VANN du hela skiten! Jag tror att han inte riktigt blivit så glad om du typ kommit sist. Men nu när du vann, så kunde han inte säga så mycket om att Vendela anmält er bakom ryggen på honom! Haha...

2009-10-18 @ 09:09:34
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0