My day...

Hellooj.. Jag fick skjuts till dansen i går (i stockholm) av en kill kompis till mig sen flera år tillbaka, det var väldigt skönt för då slapp jag sitta på ett tåg och åka kommunalt. Plus att jag var försenad och hade ganska så brottom så det var bara skömt att slippa stressa med en fet väska å allt, utan att bara sitta i bilen och veta att man slipper trängas på tunnelbanan med en miljon stockholmare som alla slutar jobbet/skolan klockan 4 och som tar tunnelbanan vid halv 5, samma tid som mig lixom... Dansen igår gick i allafall super bra, gick igenom grunderna och byggde lite koreografi, sjukt roligt var det med =)

Idag, Måndag så skulle egentligen Young Vibez ha träning men den blev tyvärr inställd så då kunde jag lika bra stanna kvar i stockholm, så nu är jag här i Stockholm hemma hos B, kanske ska hem till S lite senare, men vi får se. Mina batterier har dött helt o hållet på mobilen och det finns ingen sonny eriksson laddare här tyvärr..=/, så jag får klara mig utan mobilen ett tag. Förresten så dog batterierna igår när jag var på väg till stockholm - ha, alltid otur!

Jag tror nog att jag ska ta och kolla på en film snart B har en massa, massa filmer på sin dator. Och appropå film, har ni kollat på filmen som jag rekomenderade och tyckte att ni skulle se typ förra veckan?, för er som har sett den kommentera gärna vad ni tycker om den.... vi får se vilken film det blir, skriver iallafall mer om det sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0