Svar på era frågor del 2

av: MELINA THA KING

SHOOOO! Har anmält mig till caribbean, men jag har inte fått nåt svar. blir lite orolig! kan inte du fixa in mig. bleeeeeeess
Svar:Hej Melina jag tror nog inte att det är någon fara men kom på öppet hus imorgon eller på söndag och anmäl dig direkt eller skicka ett mail till: [email protected] och skriv bara att du vill dansa för mig..=)

av: Melina, again

Kan inte du berätta om bråket med zumbas? försökte hänga sist när du förklarade, men blev såååå förvirrad.
Svar: Hade inget bråk med Zumbas, eftersom att jag själv var med i zumbas utan jag bråkade med en föredetta zumbas medlem som inte ens var med i zumbas då och vårat bråk hade inte med dansen att göra utan det var om helt andra saker som jag har skrivit i ett inlägg HÄR. haha jag kan förklara för dig igen innan eller efter dansen annars =)

Beskriv dig själv med få ord :) (ingen fråga direkt, men men!)
Svar: Glad, possitiv, social,envis,kort!

av: Lou

Kan du inte komma ner till Linköping eller Norrköping och hålla i en dancehallworkshop någon gång? Vore riktigt nice faktiskt :)
Svara: Jo självklart så skulle jag kunna det, fixa lokal och människor så kommer jag gärna ner och dansar =)

av: mmmmm

din blogg är skit bra! nu till mina något random frågor :P..
Hur gammal var du när du började röka?
Har du testat att röka på någon gång? haha
Svar: haha tack så jätte mycket =) Ja väljer att inte svara på någon utav frågorna tyvärr eftersom att det finns så många yngre personer som läser min blogg och som kanske ser mig som en förebild, jag kan svara på det i ett mail däremot, haha .[email protected]

av:

du har hårförlängning va ?
Svar: Ja jag skrev ju när jag åkte iväg och köpte det och fixade det så japp det har jag, just nu iallafall!

av: mathilda

Hur är ditt hår fixat?
Du är skit snygg btw!
Svar: Det är insytt, av världens bästa!! tack så jätte mycket =)

av: Sandra

Hej skulle inte du kunna lägga upp "dagens outfit"? tycker att du har en sådan skön stil, vore kul att få reda på vart du inhandlar allt. btw du är en grym dansare keep up with the good work! Tack för en riktigt bra blogg!,
Svar: Hejsan, jo självklart så skulle jag kunna göra det har fått den frågan väldigt många gånger. Grejen är den att jag känner att ALLA bloggare gör det och det känns så himla tråkigt att skriva och göra sånt som alla andra gör, om man vill läsa om mode ocksåvidare så hänvisar jag till en mode blogg, för det här är allt annat förutom en modeblogg, men jag kan försöka slänga in något om vad jag har på mig och vart jag köper mina saker.Så en bättring kan jag lova, men det kommer inte hända ofta, en gång i veckan typ :P haha


av:

vilken är bästa och sämsta raggningsrepliken du har hört?
Sämsta är: Jag har tappat bort mitt telefon nummer, kan jag få ditt? och ja killar kör fortfarande med dåliga knep. Att ragga på mig överhuvudtaget funkar inte. haha

av: Rebecka

skulle du kunna lägga ut mer videon på young vibez?
Svar: Yes det kommer att komma fler för deras lektioner startar nästa vecka under sommaren har dom haft uppehåll och inte haft några uppträdanden eller tävlingar, men nu till hösten har jag en massa roliga saker bokade =)

av: baby B

du är så jääääkla fin ;d<3 och ääälskar dans aso, ääälskar.  Svar: Taack så jätte mycket!! Jag älskar att folk älskar dans!

10 frågor;
RnB / hiphop :
Båda haha
grön / lila : Lila
music / dans: Daaans ( fast dans e ju svårt utan musik, så båda, antar jag :P)
mami / daddy : Mami<3
vänner / killar : Mina bästisar
alicia keys / beyoncé: BEYONCE
data / tv : tv
dancehall / street: DANCEHALL lätt!!
iPod / mp3: Rosa Ipod nano
glass / godis: Glass =)

av: ...

Har du någon ny kille nu eller är du singel är du eller har du fortfarande känslor för khaled..

Jätte fin blogg läser den nästan varje dag kan inte du lägga in lite mer bilder på olika kläder tycker om dom jätte mycket..
Svar:Nope jag är singel och neheeje haha jag har inga kännslor kvar för Kalle Anka vi är goda vänner dock =)! Ja, jag har ju bestämt mig för att göra ett kläd försök, men vet inte hur det kommer att gå och det är endast på er läsares beställning, för jag gillar inte sånt modesnack, det är uttjatat och tråååkigt!

av: Emilia

Hur blir man lika bra som dig på att dansa? Vart lärde du dig allting?
Svar: Ja man tränar och tränar och tränar och du måste ju så klart brinna för dans med =). Jag lärde mig allting hemma, helt själv faktiskt =) men jag råder er att ta klasser ni kommer att lära er fortare då, haha!

av:

Vart har du köpt dina skinhandskar som du har på bilden i din header? Älskar din blogg!
Svar: jag svarade på det i del 1 för alla paren är från olika ställen. tack så mycket , det glädjer mig=)

Lil m

Hur gammal måste man va för att dansa hos dig?
Svar: Jag har ingen ålders gräns på mina danskurser men jag skulle nog säga 10 som yngst?

av: Lil m

Måste man tävla eller uppträda i dansen?
Svar:Nej man tävlar inte, det gör bara young vibez. Och dom vanliga kurserna har en uppvisning på slutet av terminen, som vanligt men det är absolut ingen tvång att vara med på den, vill man inte så behöver man inte det =) 

av: Sofi

vad gör du om 10 år? :)
Svar: Om jag gör det jag vill, eller vad som är logiskt? haha okej vi låter fantasin flöda och säger att jag bor i gambia under vinter halvåret och sveroge under sommarhalvåret med mina kids och min man, jag äger och driver en dansskola i sverige och gambia och dansar och undervisar själv ( kommer aldrig sluta, om jag inte får en skada som tvingar mig att sluta inshallah)


Men halloooojsan vilken pose man lägger upp här, jävla elefantben!!
Skämtåsido, Jag är äntligen klar med era frågor, hoppas ni blev nöjda med svaren.
NU ska jag ut och *host-host* Ta lite frisk luft!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte elfant man får muskler om man daser el. tränar ju! hellre det än tjockis celuliter hahahaha

2009-08-29 @ 03:37:40
Postat av: Jenni

Heej ja undrar när du och Khaled skillde er?

2009-08-29 @ 23:42:53
Postat av: Na0mii

asså daaamn gurl! jag älskar dina tights med tidningsgrejerna på!! var var vaar har du köpt dom?? xP

2009-09-04 @ 18:59:41
Postat av: Anonym

Eller hur vaddå elefantben, fett sexiga ben skulle jag vilja säga. Din kroppsform skulle jag vilja ha ;) fett nice! Undrar också vart du köpt dina tights? även om d inte är fråge stund så hoppas jag du kan svara på den frågan.. Puss och kram!

2009-09-05 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0