Lite av era frågor som jag svarat på...

Så många kommentarer som jag hade på inlägget då jag skrev att jag skulle strejka ska jag ha på varje inlägg jag skriver, och nej jag svarar INTE på frågor om det inte e fråge stund för det blir så jääävla jobbigt för ni alla frågar SAMMA saker heela tiden och trotts att jag gett svar så är det alltid någon jävel som inte har sett just det inlägget. Vissa frågor svarar jag på i inlägg, vissa frågor på kommentarer och vissa frågor svarar jag på mailen, vilket är lättas tycker jag. Jag har oftast brottom när jag sitter vid datan ( inte alltid, men oftast) så det jag oftast gör är att bara gå in och acceptera kommentarer. När jag väl har lite annan tid över så går jag in och skriver ett inlägg och har jag jätte mycket tid över så svarar jag på alla mail (vilket är en del varje dag och har det gårr någon dag så är det ännu fler) vilket gör att gå in på varje inlägg för att svara på kommentarerna sen gå in själv för att acceptera kommentarerna är bara såå jobbigt. vill ni vet något om något klädesplagg eller så och jag ser att det är fler som undrar så skriver jag det i ett inlägg...

Frågor angående mitt giftemål tänker jag absolut inte diskutera på bloggen. Och för er som fortsätter att tjata om det : Jag har inte svarat på era frågor kring det och ni borde själva förstå att det är jävligt privat... JÄVLIGT PTIVAT för en blogg i alla fall. Det jag vill berätta och säga om det har jag redan gjort på bloggen, vet ej om jag skrivigt så mycket om det tidigare då vi var gifta, jag har ingen aning men ni får väll gå tillbaka i arkiv och kolla. Jag har skrivigt det jag vill att ni ska veta i allafall, vilket inte är mycket, men thats it. Till dig som undrade om mina lår och om jag tränar något annat... svaret är nej. Det är bara dans som jag tränar =) Det där men vart jag har köpt dom svarta handskarna finns med på den senaste frågestunden (ni måste börja läsa saker ordentligt) dom finns överallt gina, punktshop, army, olika små punk affärer i stockholm...

Fler videor när jag dansar kommer absolut att komma upp, jag lovar =) Det heter och heter..... kolla om jag hadde tagit "min lilla mening" från rastas (som du påstår) så jaa då kankse det hade varit fel men hahaha jag har verkligen inte gjort det, det va något som dök upp i mitt huvud för längesen och då skrev jag det i ett inlägg, sen dess har jag typ alltid skrivit det och det är en grej istället för Peace n love min e lixom Bless n love... jag är INGEN rasta, vill inte vara någon rasta och jag snackar inte rasta...

Och nej jag kan inte säga alla låtar, men några. Step out-busy signal  bend over-dx  tony matterhorn-dutty wine
mr.vegas-hot fuck doctor-funky dancehall  lil wayne-obama  ....

Det var lite random frågor som jag svarade på men om ni verkligen vill ha svar på något så VÄNTA TILL FRÅGESTUND ELLER MAILA!!! och när jag säger att ni ska kommentera mer då menar ej jag att ni ska kommentera med frågor ( någon skrev : de inge kul o kommentera när du aldrig svarar på det) Det jag menar är att ni ska kommentera det jag skrivigt om!!! aja nu ska jag äta frukost sen back to U town...


BLESS N LOVE

Kommentarer
Postat av: shajwan

binta är bästa danstränaren :)

2009-09-16 @ 11:41:01
URL: http://shajwank.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Oj, här var det ord och inga visor. Fast det kanske är bra att vara tydlig i bloggen på vad som gäller i din blogg, så slipper folk irritera sig för att du till exempel inte svarar direkt och du slipper bli irriterad över att de inte gör som du önskar.



Kommunikation är bra!

2009-09-16 @ 15:50:51
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Sugar

hahahah oooo tar i hård handskarna, sånt vi gillar =)

2009-09-16 @ 18:52:24
Postat av: emilia

haha u go girl!

2009-09-16 @ 19:05:58
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

så agro

2009-09-16 @ 20:52:39
Postat av: ida

GO GIRL! :)

2009-09-17 @ 06:42:19
URL: http://babyboniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0