Mycket stress & Liten sömn

Im back från en workshop (med "äldre" människor 30+) vilket var as nice, det var hur kul som helst och alla var nyfikna och undrade en hel del kring oss och dancehall överhuvudtaget. Ikväll ska vi tillbaka på samma plats där vi höll i workshopen klockan 24.00 för att köra en liten kort show på ett par minuter, så om du har vägarna förbi och undrar kring dansskolan, våra kurser eller bara vill se på lite dans så är det bara att droppa in på Hotell Linne (ligger vid orange mitt emot ungdomenshus). Efter det så blir det nog kalas för att dansa av sig lite grann. Jag ska försöka att inte komma hem så sent, vill somna i rimlig tid så att jag orkar med klasserna i stockholm som jag ska ha imorgon. Men jag skulle lätt behöva sova ut.. lääänge och skönt i en stor och härlig säng, lite massage skulle absolut inte heller skada efter den här dagen och natten. Jag skriver nog inte mer försen imorgon bitti, nu ska jag mixa lite låtar till kvällens show, sen ska jag sova någon timma. så jag hinner inte skriva mer just nu iallafall.

Bless N Love<3


Från morgonens show!!


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Haha. Snygga tjejer! Var solbrillorna för att dölja era trötta ögon? ;-)

2009-09-12 @ 21:11:07
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

HEJ! tycker du är en sjukt bra dansare, älskar o kolla på dig dansa, kan du inte lägga upp fler videoklipp när du dansar! DU ÄR DUNDER!

peace!!

2009-09-12 @ 23:46:05
Postat av: M i c k a

coola brudar :D

2009-09-17 @ 19:30:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0