Allmänt snack!!

God morning.
Igår så gick det bra med dansen trots att det blev lite knas med sladden för någon hade snott sladden så vi inte kunde spela musiken från ipoden, så det fick bli skivor och mobilen. Efter det träningen så mötte jag upp "mi corazon" hahah och vi åkte och käkade och umgicks en stund innan jag blev avsläppt i skarpnäcka hos Sap. När vi kom hem så somnade sap nästan direkt, medans hon sov så satte jag på webcam med skit många vänner på min lista och filmade bara henne medans hon sov, hahahahhaha fett kul var det för hon vaknade upp typ tio gånger och flippade. jag skulle spala in en video blogg medans hon sova med men hon han vakna och vara vaken ett tag precis när jag skulle göra det. hahaha Aja jag somnade efter en liten stund efter att ha snackat med savi och laddat ner låtar :P hahaha..

Nu är sap hemma från skolan, Mathilde är på väg och jag måste åka iväg för att kolla vissa grejer, sen ska jag till dansen, vet inte riktigt om tjejerna ska med, men jag tror det i alla fall. Ikväll åker jag hem till Uppsala igen ( i think, om inget dyker upp) ska mixa ihop en massa låtar till våran nya mix som blackout ska påbörja på onsdag, wihooow. I veckan så startar kurserna med så det ska bli skit kul att få köra igång med Young Vibez träningarna, tjejerna är så söta ju. Och dom som kom in i gruppen i år blev väldigt glada =).

Mer får ni från mig ikväll, orkar inte skriva mer nu... sap ska ta över för hennes data stängs av varje gång hon går in på sin blogg och det är bara bloggen som krånglar, fett skumt. Så hon need my computaaaah och jag need en cigg!!

Bless n Love (sluta härmas)


Kommentarer
Postat av: Isabell

Snygg design på bloggen ;-)

2009-09-14 @ 15:55:29
URL: http://me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0