Tidsfördrift!

Idag har jag absolut inte gjort någiot speciellt, sitter hemma hos Mathilde nu och laddar ner 4 skräckisar som vi ska kolla på hela natten ( jag kommer somna efter halva första filmen) om jag inte blir för rädd och inte vågar sova - haha. Mathilde är barnvakt till sina systerbarn för natti är i norrland och härjar :P haha. Ungarna är fett roliga och Lill Antonio aka : myran är tungast, fett söta =). Livet rullar på och back in U-town är man med. Måste flytta snart med fan, pallar ej bo kvar i torra gränby. Någon som vill ge mig en lägenheeeet??!! okej inte ge hyra ut, eller känner någon som känner någon som vill hyra ut, uppsala eller sthlm spelar ingen roll (skulle kunna flytta till göteborg med) hojta på min mail iså fall!

Imorgon är det onsdag vilket betyder att det blir dans heeela dagen för mig och Mathilde, från morgon till kväll för vi kommer även att finnas på plats innan allt startar o fixa o trixa med lite små saker, you know! Slänger in lite info om imorgon i ett nytt inlägg så ni också kan få all info kring det heeela!! Ååååh vill bara åka utomlands nu nu nu, det är så långt kvar =/. (skriver mer om det när det blir aktuellt så tjata ej om att få veta vart jag ska, det är sååå galet långt kvar) Nä ska ta och hämta upp lite glass och ladda inför filmen =). God natt!!


Hagge,Naz,Bumbi,Nino & Ice


Kommentarer
Postat av: Anonym

"naz" är de nazanin??

2009-09-02 @ 13:38:23
Postat av: naz

såå snyggt!

2009-09-03 @ 12:18:13
URL: http://nanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0