Sitter & Ruttnar i min lägenhet!

Nu är jag i alla fall tillbaka i Uppsala och håller på och packar en massa grejer i min LILLA lya som jag lämnar om 2 dagar =) Idag har jag varit i kista Centrum för att köpa en massa "braiga" grejer. Jag har faktiskt inte gjort så mycket mer än praktiska & tråkiga saker idag. Dans Center ringde mig förresten för att dom ville att jag skulle hålla någon slags workshop då hon som skulle haft den var sjuk, men tyvärr så är jag mitt uppe in en sjujäkla massa saker så oavsett hur mycket jag hade velat göra det så kunde jag inte och det fanns licksom inte tid till det, plus att jag var i Stockholm och kom inte till Uppsala försen vid 22.00 ungefär.  Jag är ganska så trött faktiskt, men endå pigg. Tror nog jag ska gå ut och ta en cigg innan jag ska försöka och sova, eller tvinga mig till att sova för det här går inte. Jag kan inte sitta uppe dom här tiderna och vakna när jag gör och förvänta mig att jag ska vara pigg och redo för en hård och lång dag utan att bli sjuk liksom.
Bles n Love

Tänkte att ni kanske kunde komma med förslag om vad jag borde skriva mer om i bloggen.. alltså vad tycker ni är roligt att läsa om? berätta så ska jag försöka ändra på det om inte alla säger tusen olika saker =)

Schnyyyyg jag e vah =) ( jag lovar det ÄR jag )


Kommentarer
Postat av: lilah

vem är killen brevid dig :D ?

2009-09-30 @ 08:39:57
Postat av: Anonym

Hej! Skitbra blogg, tycker du är jätteduktig och grattis till vinsten! Det skulle vara skitkul om du la ut lite videobloggar med lite dancemoves. Alltså så som du lär ut. Ha d bäst!

2009-09-30 @ 14:20:25
Postat av: Anonym

din corazon? ;P

2009-09-30 @ 15:12:25
Postat av: .

mer DANS VIDEOOS och outfit bilder är alltid roligt.

annars diggar jag din blogg som den är :D BLESS N LOVE ;)

2009-09-30 @ 15:35:39
Postat av: Lina

Hej! Grattis till att det går så bra med din dans och allt. Jag är lite nyfiken på en grej, kan du försörja dig på din dans eller har du ett annat jobb också bara det att du inte nämner det i bloggen? Fett iaf om du kan försörja dig på att göra något som du tycker är så kul! Lycka till i framtiden.

2009-09-30 @ 16:32:18
Postat av: shajwan_10

2009-10-09 @ 23:43:06
Postat av: shajwan

HAHAHAHHAHAHAHHAHA , fan va rolig bild jag dör , hahahahah

2009-10-09 @ 23:43:25
URL: http://shajwank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0