Så sjuuukt nervös!!

Hello, Jag har lovat mig själv att uppdatera så mycket som möjligt innan och efter tävlingen. Nu sitter jag i alla fall på tåget på väg till stockholm, ska möta upp Savi, Sap och company för att shoppa lite kläder, en snabbis. Det blir verkligen en snabbis för jag ska vara på silja lines terminal klockan 18.00 ( varför känns det som att jag inte kommer att komma i tid?) aja, alla tävlande och dommarna ska mötas klockan 18.00 och båten avgår klockan 19.00 tror jag det var. Alltså jag mår fett dåligt, jag är helt sjukt nervös. Vet inte om jag vågar alltså scenen e skit stor och jag hoppas vi inte ska köra på den stora och hoppas för all del att jag absolut inte är först ut i tävlingen då AVLIDER jag på plats, det kan jag lova!! asså jag skakar typ ju mer jag tänker på det faaaan alltså jag brukar inte ens vara så nervös när jag uppträder eller tävlar men nu den här gången är det helt sjukt hur nervös jag är. Folk sitter typ och kollar konstigt på mig på tåget för att jag e nervos ( eller det känns som det i alla fall... att dom ser att jag e nervös)


Jag vet inte riktigt om hur länge jag kommer att uppdatera men förmodligen så fort jag kommer till terminalen eller båten... här får ni en färsking direkt från tåget =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra att vara nervös, dt kommer gå bra för dig, du knäcker! lycka till!

2009-09-25 @ 17:22:02
Postat av: amelle

Shitt, jag blir nervös bara av att läsa detta. Men din nervositet kommer försvinna när du väl börjar uppträda..

Just do what your good at!

Lycka till..

2009-09-25 @ 17:30:02
Postat av: Karin

Lycka till nu Binta!!! Vi håller tummarna för dig, du fixar det här ska du se! Massor av kramar Ante och Karin

2009-09-25 @ 17:32:57
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag KÄNNER verkligen hur nervös du är. Jag önskar di all lycka. Hoppas att du vinner eller åtminstone kommer bland topp 3 :D

2009-09-25 @ 18:03:38
Postat av: Emma

Jag VET att du vinner!!!!

2009-09-25 @ 23:22:57
Postat av: Emma

Jag VET att du vinner!!!!

2009-09-25 @ 23:24:01
Postat av: ida

lycka till binta!! :)

2009-09-26 @ 09:43:21
URL: http://babyboniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0