Ingen gör Beyoncec- single ladies dans bättre än denna underbarar kille =)

haha tänkte bjuda på ett video klipp som är hus skönt som helst. Så här ser jag ut typ när jag är ensam hemma ( an förekomma när folk är hos mig med eftersom att jag inte är så blyg - haha stackars dom) Örligt talat  blir man inte glad över hans inlevelse och att han verkligen visar att han VILL det här. Han har attityden precis som om han vore beyonce själv =) aja se och lääär gott folk ;)



Ps. jag är jätte jätte sjuk och mår inte alls bra från båt resan och jobb direkt efter, så jag orkar inte sitta vid datan idag, bjuder istället på denna underbara man =)


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Videon är jättekul, för han har verkligen attityd!!



Men pleeeease, Binta, läs igenom inläggen innan du publicerar, det är ju värsta gissningsleken vad du skrivit när du slarvar!

2009-09-28 @ 18:10:05
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Beger

heey.. kan du säga vad alla låtar o artisterna till låtarna där du och vendela dansar tillsammans ensamma, på kulturnatten eller var det e i uppsala ? skri upp alla låtars namn eru snällo artisterna ;)

2009-09-28 @ 19:37:09
Postat av: Anonym

E detta vendela?? Dom e sjukt lika

2009-10-01 @ 20:40:53
Postat av: mamlouk

bästa på fett länge

2009-10-12 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0