För att göra en kryssnings historia kort så lyckades jag bra här =)

Först och främst så vill jag bara tacka för alla gratulationer som jag har fått på bloggen, Facebook, sms, You tube & alla mina mail adresser och telefon samtal. Så vill jag tacka IDA för det fina inlägget på hennes blogg där hon skrev om oss och grattade oss, Tack ännu en gång allihopa. Jag tänkte skriva ner lite om kryssningen och tävlingen faktiskt, vet inte riktigt vart jag ska börja bara.

Innan tävlingen så var vi (som ni kan läsa i ett inlägg längre ner) väldigt nervösa och jag kände mig så otaggad på att tävla att det inte var sant. När vi först klev på båten så gick vi självklart direkt in i hyttarna för att lämna våra grejer och till våran stora förvåning så hade vi två rum i våran hytt. Alltså det var en dörr och där kunde man gå in i ett annat rum som vi snabbt gjorde om till en liten danssal med musik från våra datorer som vi hade med oss. Vi fixade våra mixar och tränade lite på vad vi kunde göra innan vi gick upp för att ära en härlig Buffe=).

Folk måste trott att vi var störda i huvudet eftersom att vi åt så mycket mat. Utan att överdriva så kankse vi gick upp för att hämta mat 5-6 gånger efterrätt och olika maträtter å allt. Vi bara käkade på som grisar. Tro inte att vi gick upp och hämtade en kötbulle heller utan varje gång så kom vi tillbaka med fyllda tallrikar (Överfyllda tallrikar). Sedan så var vi mätta och belåtna och vi begav oss mot hytten då vi var så övermätta att man mådde illa och inte orkade röra sig mer men trotts det så körde vi på och dansade loss i vår hytt för att sedan dra på ett möte där alla dansare skulle mötas innan tävlingen. Hur tävlingen gick berättar jag mer om sen. Så efter tävlingen så gick vi ner i hytten och lämnade alla priser och pengarna som vi fick för att sedan dra upp på klubben och festa hårt till as nice musik =)

Folk var glada och dom flesta var väldigt onyktra. Det kändes som att alla var helt hinkade ( fulla) förutom vi som knappt dricker, vi tog en klunk var av en drink sen fick det lixom räcka :P haha. Vi hade skit kul och dansade hela natten sprang runt på båten och härjade när klubben sen stängde klockan 6 så var det dags för att gå och äta frukost men det tog en stund innan vi kom iväg så vi var där vid halv 7 typ. Där inne satt vi och mumsade på ännu mer hahah och blev kvar i ca en halvtimme innan vi drog till hytten och umgicks med folk - haha.

Vid 8 - halv 9 så gick jag in i hytten för o sova, men somnade inte direkt. Vi var uppe en stund, tättade bort sminket också vidare innan vi la oss för att sova. Och när vi vaknade upp dagen efter så var det första vi gjorde att dra till lunch buffen och gaaama, åter igen :P haha Sedan så var det dags för paren att tävla och dom som van var huuur grymma som helst, dom hade ett nummer som man såg klart och tydligt att dom hade övat in och dom kunde det perfekt och VÄRSTA grymma, flippade lyften hade dom med, dom chockade domarna och publiken rejält och att dom kom 1.a var självklart lika självklart som dom som 2:a med som också var hur duktiga som helst =) Efter par tävlingen så var det dags för att städa hytten handla det sista på taxfreen och chilla en stund innan vi skulle hoppa av båten som var framme i stockholm =) Bless n much love


Kommentarer
Postat av: ida

bara kul när det går bra för er såklart man gratulerar er då! :)

2009-09-28 @ 07:23:16
URL: http://babyboniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0