Svar på era frågor =)

God morgon, jag svarar lite på era frågor nu när jag har lite tid över (egentligen inte) måste fixa med musik och packa en massa massa kläder, så jag hoppas det går snabbt. Jag har valt ut några enstaka frågor =)



Jasmine: På dina klasser i stockolm, får man lär sig att i princip dansa som dig? Diggar att du kör den stilen av dancehall som du gör för det är inte många som gör det här i sverige. Oftast är det mer hård dancehall med bara steg, men jag vill köra mer "kvinnligt". Skulle inte banga på att lära mig att stå på huvudet också haha :P :D så är det de du gör på dina klasser?
aja fortsätt skriv, din blogg är rolig att läsa! :)
Svar: Ja man får lära sig att dansa som mig =) vad jag vet så är jag den enda som lär ut på det sättet ( dock så har alla dancehall dansare sin egen stil)Men det här är ju min stil hur jag dansar så ja det är den jag lär ut, det vore ju lite dumt om jag lärde ut någon annans stil:P det kommer att starta nya kurser med mig både i Uppsala och Stockholm så håll utkik i bloggen =)

A: vart går du ut om du går ut i stockholm? & var går du ut i uppsala?
Svar: jag går inte ut så ofta men om jag går ut i uppsala så är det väll dit kompisar vill. eftersom att jag går ut här bara om någon fyller år eller så...


alexandra: gillar din blogg, och du är otroligt snygg och snygga jeans, vart är dom ifrån? :) puss pårej
svar: tack så jäte mycket och fan vad kul att du gillar min blogg, dom är från vero moda =)

karna: Ni är fan grymma :)
Oye en tjänst/fråga, vilken är låten som spelas i första videon vid tiden: 1,45. Skulle vara underbart om du skulle vilja avslöja det :)
Ha det bra och lycka till med allt!
svar:  Jessy matador - decale gwada tack det samma =)

kristina martino: va fin du är.
jätte kul att läsa om din dans tkr jag. du e grym
svar: Ja det blir ju mycket snack om dans, men just nu på hösten så kommer det att dyka upp sm tävlingar i olika dansstilar och andra tvälingar och uppvisningar så det är bara bra om du gillar det, för det blir en hel del. Men jag ska försöka kombinera med annat med. tack så jätte mycket, kram

Anonym: Hej binta! måste bara säga asså du är så sjukt bra på att dansa, och din utstrsålning, älskar hur du ler när du dansar! visar verkligen att du brinner för det du gör och älskar det, och du är bäääääst!
svar: Hejsan, tack så mycket.. tro mig det värmer i hjärtat när man får sånna här kommentarer som handlar om sånt som man själv älskar att göra lixom. Fett gullig kommentar, tack så jätte mycket =)

Och tack alla andra för era fina kommentarer men jag hinner inte svara på alla (trotts att jag hade lite tid över). Ni har börjat skriva mer och mer kommentarer och fler och fler besökare droppar in på bloggen och jag har uppdaterat mer den senaste tiden. Jag hoppas det fortsätter så här för som sagt det är roligare att skriva när man får feedback utav sina läsare, vilket gör en mer motiverad till att skriva och uppdatera mer. Nu måste jag hoppa in i duschen för jag har en SM tävling att förbereda mig inför och det är mycket som ska fixas och jag är skiiiit nervös!!!





Kommentarer
Postat av: Ida

vilken fin blogg du har:) allt bra med dig?

2009-09-25 @ 12:42:38
URL: http://absolutidas.blogg.se/
Postat av: Pauline

du är så himmla vacker!! är också mulatt;)

2009-10-06 @ 18:03:15
URL: http://paauulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0