Så här ser min dag ut... typ!!

God morgon, idag har jag en massa saker att fixa inför tävlingen imorgon, och JAA jag är skit nervös, asså överdrivet nervös, vill typ inte tävla haha. Vaknade för ett tag sedan och sitter redan och snackar med en massa folk, samtidigt som jag bloggar och samtidigt som jag fixar mig, hahaha. Jag ska iväg till Stenhagen och dansa, träna först inför tävlingen och göra klart koreografin sen ska young Vibez ha träning och direkt efeter det så drar jag ner mot stan och har möte med Uppsala dans center om framtida jobb också vidare, så vi får se hur det går och vad dom vill att jag ska göra osv...=).

Sen måste jag tvätta, packa och fixa mig och åka in till stan och köpa lite kläder ( tror jag gör det imorgon i Stockholm i stället ). Det är så mycket som händer nu i helgen och jag e helt förvirrad och vi har så många bokningar fram över och det är mycket jobb med dansskolan. dans, dans, dans... men det gillar jag. Jag kommer att uppdatera direkt från båten så länge mitt internet funkar eller om dom har trådlöst internet på båten, jag gör så gott jag kan... tror det fungerar så länge vi är på svenskt vatten i alla fall. Sitter med Hareg a.k.a Hagge och vi håller på och ska fixa oss nu, innan jag sticker iväg. Bless n Love


Kommentarer
Postat av: Maria M

silja har internet, men måste införskaffas innan kl 22, eller ngt sådant.

Break a leg

2009-09-24 @ 15:19:42
URL: http://mariasomisangen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så jävla fin...

2009-09-24 @ 19:02:56
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Älskling! Jag är redan så nervös att jag nästan kissar på mig! Vad ska då inte du vara? Ni måste sms:a mig så snart ni kan! Jag måste få veta vad som händer!! Kom ihåg att fixa minst 2 personer som kan filma er!! Ta massor av bilder också!!

2009-09-24 @ 19:36:14
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

Hej binta! måste bara säga asså du är så sjukt bra på att dansa, och din utstrsålning, älskar hur du ler när du dansar! visar verkligen att du brinner för det du gör och älskar det, och du är bäääääst!

2009-09-24 @ 22:28:43
Postat av: Anonym

Hej! jag har en fråga om dans :)

När började du dansa/hur länge har du dansat?

Hur kunde du utvecklas så bra inom dansen? hade du det i generna elr tränade du upp dig?hihi

/en dansare sjäälv

2009-09-28 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0