Kläder, dans & kärleksfulla sms - allt i ett!!

Jag kom precis hem till min lilla lägenhet i Uppsala. Jag har ju varit i stockholm ett par dagar och dansat, och jobbat en hel del. i söndags så åkte jag hem till min kusin Sap för att hämta min data laddare och umgås en del, kvällen slutade dock inte som planerat och helt plötsligt så hade vi hamnat hemma hos Teo där somliga tog över hans säng - hahahaha stackarns Teo. Jag har övat en del till reggaetin Sm med som startar på fredag och jag fick ett mail från en tjej vad hon tyckte lite allmänt om min blogg men hon ville också att jag skulle skriva helt ärligt vilken plats jag tror att jag kommer på och om jag ska vara helt ärlig och bara säga vad jag tror så är det 3:a eller 2:a, juryn är hårda och jag har ju inte sett alla tjejer dansa, vet bara hur dom från stockholm dansar och jag tror nog att dom flesta kan sin koreografi så här två dagar innan medans jag började lite smått att komma på steg ( det är så jävkla svårt när man aldrig dansat reggaeton förut och verkligen inte tävlat i det)

Förra gången (i semifinalen) så var det lite för mycket dancehall men det känns som att reggaeton bara handlar om att shaka, på olika sätt, aldrig stanna utan shaka fullt ut i en och en halv minut ( vilket är mycket i dans ) Alltså jag vill göra något annat än att bara shaka, men tror nog att det blir till o shaka en hel del i alla fall. hade tänkt att börja mixa ihop några låtar till blackout med och i morgon har Young Vibez träning, ska se om jag hinner filma dom en liten snutt så ni kan få se (någon bad om det för ett tag sedan) Och efter det så kör jag och vendela stanhårt på koreografin inför tävlingen ( dagen innan och jag vet det är så opassande) hahah. Hur som helst så ska det bli skönt att komma bort ett tag och kryssning har ju ingen dött av ( eller, jo kankse någon som blivigt avslängd från båten ) men mycket fest tror jag nog det blir. jag själv har ju inte heller festat på ett bra tag så kul ska det bli och en massa shopping i taxfreen blir det med och jag är 20 så jag hade tänk köpa fin sprit flaskor som jag ska ha hemma ( bara för att dom e fina å titta på, hade tänkt börja samla som min morfar).

Jag har skit tråkigt, asså ärligt talat jag är absolut inte trött, jag är helt rastlös och jag skriver en massa onödigt skit i bloggen. Vem fan vet inte att jag e 20 lixom ( det står på headern) och vem fan vill veta om jag ska börja samla på fina sprit flaskor? snacka om att jag bara svamlar för tillfället!! Jag e hungrig, vill gå till max... men inte själv vill du göra mig sällskap? Jag har fått ett långt, kärleksfullt och väldigt rörande fint sms av en viss person som jag ska läsa en gång till ( för det är så fint & gulligt skrivet ) och sedan så ska jag svara på det. Jag va en sväng förbi mamma med, där det var fullt hus SOM VANLIGT!! aja men nu svamlar jag ju bara ... är jag kanske över trött? aa kankse!  Bless n Love



Ps- ni undrade vart jag köpt grejerna jag visade bild på och båda byxorna/leggingsen är från vero moda ( otippat jag vet, jag blev lika shockad när jag såg dom där) och koftan som jag hade på mig idag med är från H&M (barn avdelningen. lilla jag kan ju ha kläder för 10 åringar) hahahahha


Kommentarer
Postat av: Neeli

Vart kommer Teo ifrån?

2009-09-24 @ 01:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0