Allt om reggaeton SM i helgen =)

Hello =)
Igår så gick dansen AS bra, vi har börjat på en ny koreografi som e tung, än så länge. Den e svår men tung =). Efter hiphopen så traskade jag och Vendela vidare till CDS där vi skulle köra reggaeton och låna lokalen till att träna en hel del och komma på låtar osv.. nu inför SM finalen som är nu på fredag =). Jag blev as taggad igår efter träningen och känner att jag verkligen är redo inför fredag, vilket känns bra för det är inte alltid man känner så. Jag hoppas det går bra och hoppas självklart att jag vinner men jag vet att jag har en hel del tjejer som är super duktiga som jag måste vinna över och det är bara skönare att känna att man har motstån så man gör sitt bästa. måste bara säga att vissa utav tjejerna är dock en "enkel match" och ja svär på att dom bara gick vidare för att det var 4:a stycken som var tvungen att representera varje stad som är med i tävlingen. Jag tror att någon från stockholm eller sundsvall plockar hem segern och blir 5000 kr rikare i alla fall.

Jag har alltså valt låtar och mixat ihop lite, påbörjade den igår och avslutar nog den i natt, haha. Så lite fakta om tävlingen då. det har ju varit två stycken del finaler då man plockat ut 4 stycken tjejer som gått vidare av en massa tjejer. Sedan så var det Semifinal då 4 stycken av dessa 8 tjejer skulle gå vidare till den stora finalen som är nu på fredag på silja line, en 24:a timmars kryssning med mycket dans och fest. Det är 4:a stycken som representerar varje stad och städerna som är med är : Göteborg - Kalmar - Malmö - Norrköping - Stockholm - Sundsvall, så det blir en hel del tjejer =)

Kryssningen är alltså nu på fredag den 25:e September och vi kommer hem på lördag den 26:e september, vad jag vet än så länge, så är inte båten helt full proppad (trotts att alla får sina pengar på fredag) det fanns i alla fallö hytter kvar igår, inte många men en del (dom dyra typ, hahaha skojja) men så för er som känner att ni jätte görna vill komma dit och dansa eller bara festa gärnet med en massa glada människor så kan ni gå in HÄR och boka =) självklart så kommer det att filmas och läggas upp en massa bilder och klipp från kryssningen här på båten men säker inte försen några dagar efter för samma dag som vi kommer hem så har Blackout blivigt inhyrda av en klubb (som hämtat europas bästa dancehall dj) vi får kläder av dom och drinkar för att springa runt och mingla med folk och dansa hela natten och vi ska vara där klockan 7 och båten kommer in klockan 6, så JA, jag kommer att vara slutkörd men jobb är jobb och mitt jobb är så JÄVLA UNDERBART roligt =) haha. aja jag har precis varit och solat ( börjar bli blek nu) så jag ska hoppa in i duschen sen så ska jag och "mi corazon" sticka iväg och käka något mumsigt för jag döör av hunger. vi hörs i natt eller imorgon =)

Bless n Love


Vendela & Binta för ganska så exakt en månad sedan =)


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

I´m holding my tummar for er hela weekend! ;-)

2009-09-23 @ 08:43:07
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

så vackra ni är!

2009-09-23 @ 12:29:31
Postat av: Anonym

Gud vad kul, jag hoppas det går bra för er! Ni båda är grymma och heta!! Visa vad ni går för!

2009-09-23 @ 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0