Binta & Nicco på bräda

Jag tänkte ge er en uppdatering från torsdag  eftersom att min data inte hade några batterier och min laddare var i stockholm, hemma hos sap så jag kunde inte uppdatera. men i torsdags i alla fall så hade Young vibez sin första träning vilket gick jätte bra, två utav tjejerna har fått en tung koreografi som dom ska köra ihop sedan i det långa nummret. Efter träningen med Ýoung vibez så åkte jag och min sambo mot stan för att käka subway, vilket satt perfekt efter en hård träning och mycket tänkande. Jag och Nicole åkte hem till henne och fick någon konstig flipp från ingenstans om att vi skulle lära oss att åka skate board (stavning?) - alltså hahahahhahahah säger jag bara.

Det var skit kul vi hittade en tunnel som vi åkte in och ut i ett par gånger,skit kul och jag kan svänga å hela faderullan =) jag funderar på att köpa en bräda!  eller kanske INTEEE!! hahah. Vi filmade när vi åkte med, så jag delar med mig av det hela här i bloggen, det är bara att starta klippen. Efteråt så upptäckte vi att tiden hade sprungit iväg så vi begav oss hemmåt och jag somnade snabbt framför tv:n =)  Bless..

 Nicole på brändan


Jag på brädan =)



Pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0