Ukku bit!!



Go mörra gott folk!!
Vaknade för inte så längesen, e helt seg i skallen. Idag är en sån dag då jag inte pallar med någon eller något, typ. Ska städa lite och sortera och vika min kläder, för det e kaos just nu och jag hittar ingenting som jag vill ha. Måste förbi mr. nilsson och hämta lite grejer med... typ kläder och sånt lixom. Jag vill sola, känner mig lite som en blekfis/gråfis, det e fett varmt o skönt o ligga o bara slappa i ett solarium och känna hur varmt o skönt det blir. Om man inte vill göra det för färgen så kan man ju göra det för värmen, som Mathilde brukar göra som e svart hahah. För övrigt så ska jag bara dansa hiphop/street ikväll med jessica på Marikas, så vi får se hur det går. Jag har missat två lektioner så jag ligger nog efter lite grann!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du har ju redan fin färg, alltid brun. sola är inte bra :(

2009-10-12 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0