Torsdag + Helg

Hello gott folk och sorry för en dålig uppdatering denna vecka. Jag har inte varit speciellt upptagen , jag har bara inte pallat skriva helt enkelt, plus att jag inte har haft något att skriva om typ. Jag har inte gjort mycket alls har tagit det lugnt och umgåtts med ”mi Corazon” en hel del och bara myst och kollat på film med nära o kära =). Jag var ju i Stockholm hela helgen men nu är jag tillbaka i Uppsala. Vilket känns lite små skumt nu när jag inte har varit här på en vecka. Idag tränade jag Young vibez vilket gick hyfsat bra. Alla var inte på träningen men vi fortsatte på den nya koreografin och vi lyckades göra klart en hel del.

Efter träningen så åkte jag & Rebecca hem till henne där vi är nu. Vi har mumsat i oss en massa mat, grädde, hallon och kladdkaka ( vilka tjockisar vi e alltså ) haha. Imorgon så är det träning med Blackout som gäller och sedan så ska jag hem till mamma och hälsa på för mormor kommer på besök wihoow.

Imorgon är det fredag och jag vet inte riktigt om jag pallar gå ut och roa mig, måste vara laddad och klar på lördag eftersom att det händer en massa ”skojsigt” då ( vi tar det på lördag ). Min helg kommer nog alltså inte att bli så mycket roligare än en filmkväll och jobb på söndag, så jag hoppas på en lugn och skön kväll, är dock lite sugen på att gå ut med mina vänner, men bara liiite!!

Bless n Love



Muuums =)

Bex, mätt å belåten =)


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahah fyfan..

2009-10-09 @ 05:44:59
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0