sen update...

Jag vet att alla velat ha ett inlägg idag, och jag hade faktiskt förberett två riktigt bra inlägg... fast på min dator, med bilder å allt. Vet inte vad som har hämt men internatet e fucked up just nu så jag får skriva från den här datorn som jag inte fick tillgång till försen nu... 5över 2 på natten så dom flesta har nog gått och lagt er och ser inte det här försen imorgon, då jag kommer med helt nya och färska inlägg... och kankse lite svar på era frågor. För övrigt så har jag haft en lugn och skön dag och absolut inte gjort mycket alls, utan bara chillat och lekt med Max haha.

Nu ska jag kolla på film som vi hyrt, sedan så ska jag sova för imorgon måste jag vara helt utvilad för då kommer tjejerna till mig plus att det bli dansträning till MAX och kankse lite fest på kvällen ;) men jag ska uppdatera bättre imorgon, jag lovar =) Bless & God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa kan du svara på frågorna nångång sego =P

2009-10-16 @ 13:48:17
Postat av: jossan

du måste ha det roligaste livet ever. göra det du älskar och tjäna pengar på det, du är lyckligt lottad! kan tänka mig att det är slitit ibland också but still =)



BIG UP

2009-10-16 @ 18:09:44
URL: http://yosefin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0