28/10 -2008 VILA I FRID!

Det har gått ett år, ett helt år, hur kan det ha gått så snabbt? Jag va ju hos dig igår.
Hur kan det gå så fort, när det verkligen inte känns som att det har gått så fort. Det gör så ont i mitt hjärta och igår var det en smärtsam dag. därför blev det inte ett enda inlägg, vilket ni läsare får respekter, jag orkade inte skirva, men ni får mitt inlägg idag som är till Lamin Pappa Jawla. Ni vet när det känns som att någonting fattas, just igår känndes det så, usch det är så jobbigt. Jag gick förbi graven igår och lämnade en massa blommor och ljus sen så åkte Jag  och jobbade igår på Uppsala Dans Ceneter och det gick hur bra som helst, det var verkligen roligt att dansa med tjejerna & killarna som var där och dansade och alla var super duktiga, så ni som inte var där missade något ;) efter dansen så åkte jag hemma till mamma, där hela familje, kusin från stockholm och några till var, vi åt middag osv.. eftersom att det var ett år sedan han gick bort. sen så skjutsade Vendela mig och kusin tillbaka till stockholm, han gick hem till sin fru och jag gick hem till min man ;) satt uppe ett bra tag innan jag kunde sova, bless


'

R.I.P. LAMIN PAPPA JAWLA 28/10 2008
Jag äskar dig tills mitt hjärta säger stopp!!


ITS BEEN A YEAR DADDY


Kommentarer
Postat av: En trogen läsare

oj har det redan gått ett år. minns när du och din mamma skrev om det för ett år sedan. Gud vare med er och R.I.P Lamin

2009-10-29 @ 14:43:38
Postat av: =(

rip

2009-10-29 @ 14:48:05
Postat av: baby idaa

R.I.P =(

2009-10-29 @ 20:30:24
URL: http://babyboniita.blogg.se/
Postat av: Sara

Vila i frid Lamin

2009-10-29 @ 22:21:48
Postat av: Anonym



Må hans själ vila i frid, Insh`Allah, and may Allah almighty bless him in paradise.

2009-10-29 @ 22:30:34
Postat av: en gambian från sthlm :)

jag beklagar sorgen DJUPT! <3

2009-10-29 @ 22:37:42
Postat av: alicias mamma

Naaa Binta usch tänker på dig!

2009-10-30 @ 12:37:11
URL: http://aliciasmama.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag beklagar! är du tillsammans med din gamla kille igen?

2009-10-31 @ 17:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0