Morsning korsning...

God morgon mina underbara läsare..!!
Det har gått upp lite på statistiken, har fått en del nya besökare (vad det nu kan bero på), välkommen och hoppas att ni stannar- hahaha. Jag har haft en bra morgon hittils och en riktigt bra natt faktiskt, fick sova ut idag i alla fall så jag vaknade vid 14.00 ungeffär. Ska inte skriva mer just nu, updaterar lite senare kankse, men fram tills dess så bjuder jag på lite Beat it....!


Bless n LOve

btw... jag håller på fixar tuuungaste programet :P hahaha som spårar IP-ADRESSER. ADRESS, NAMN TELEFON NUMMER ALLT KAN DU FIXA FRAM!! fett tungt, men det kostar en del oxå. Men det behövs alltid kul o veta om folk som hatar bor granne med mig eller om dom bor nere i Malmö? eller om dom bor i Uppsala! Berättar mer sen...


Kommentarer
Postat av: jasmine

Hahaha jag kollade på den här i förrgår, fick ont i magen asså :P

2009-10-19 @ 18:28:45
Postat av: Anonym

Hey girl, i be watchin u from the UK. Keep doin what u do, drop the beefin' it aint worth it. Ya'll are good at dancin', just like music is my passion, i know u also dance for the sake of passion. Keep representin' The Gambia, let's make our homeland proud!

RESPECT!

2009-10-19 @ 21:44:39
Postat av: Anonym

Hey girl, i be watchin u from the UK. Keep doin what u do, drop the beefin' it aint worth it. Ya'll are good at dancin', just like music is my passion, i know u also dance for the sake of passion. Keep representin' The Gambia, let's make our homeland proud!

RESPECT!

2009-10-19 @ 21:45:15
Postat av: Malmöbo.

Jag tror jag vet vad din höga besöksstatistik beror på. Jag har följt din blogg ett tag nu, likaså din mammas. Varje gång ni har lagt upp klipp på när du dansar har jag tänkt på hur duktig du är, men jag har också alltid tänkt att det bara är en tidsfråga tills dina vägar korsar malmö-dansarnas och nu hände det. Tråkigt att du får stå ut med så mycket skit från folk som du faktiskt inte ens har tävlat mot. Du har ju fått din titel av en anledning, vill någon vinna ett första pris så får man ju ställa upp i tävlingen först, därefter kan man diskutera titlar. Lägg inte ner mer energi på människor som inte vill dig väl.

2009-10-22 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0