Killing me soooooftly - with this sooong hahahha

....WASA WASA WASA AYE, WAS WAS WAS.... HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA REEEMIX - ASSÅ JAG DÖR, HÅLLER PÅ Å KISSAR PÅ MIG, JAG LOVAR, DET E KNAAAAS ALLTSÅ. HON E BÄÄÄST HON KNÄCKER HON E EN TUNG UNDERHÅLLARE OCH HON BORDE GÖR FLER REMIXER PÅ FLER LÅTAR, ALLTSÅ JAG SKULLE GÖR MYCKET FÖR ATT FÅ SE HENNE GÖRA DETTA LIVE!! HAHAHAH JAG DÖÖÖÖR!!  och andra gången som hon sjunger så gör hon den sista tonen till npgot som kommer ur får hahha bäää. Jag skulle låtit henne gå vidare LÄTT!! Den här tjejen göör mig så glad och varje gång jag e ledsen/ arge eller vad som helst så kommer jag att gå in på min blogg och kolla på henne!! ajaa kolla själva och säg vad ni tyckte! Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hhahahaha ja dööööööööööööör HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

waaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaa

2009-10-16 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0