Tänk att få åka till ett varmt land nu...

Snart så åker jag iväg till en vacker plats. Wihooow!!
Sammanlagt så kommer jag att vara borta i en månad, men inte i sträck. Resorna är redan bokade, men den första resan bokades redan i Juni, Så JA, jag har längtat ett bra tag nu. Det är ett tag kvar innan jag åker och jag längtar så otroligt mycket. Men mer om det skriver jag när datumet närmar sig ;)

skulle vilja ”bry mig om mig själv” lite grann. Och göra grejer som att typ fixa naglarna, få massage och sola. Ååh fatta vad skönt å få en härlig fet massage nu och sen ligga i ett solarium som är varmt och skönt och bara få njuta lite. Idéer inför vad jag ska göra i veckan har jag ju i alla fall fått nu. Måste bara se till att det händer med, jag e så lat.

Jär helt galet sugen på att sticka iväg till Göteborg en helg och hälsa på lite nära o kära där borta. Jag har inte varit där på väldigt länge och att åka iväg lite (speciellt till andra städer) tycker jag e skit kul… fråga mig inte varför. Jag älskar att åka på ”långresor” oavsett om det är i Sverige eller utomlands. Utomlands är ju (oftast) bättre och roligare men man ska inte underskatta vårat avlånga land.

Bless n Love

Gambia 2008 - ta mig tillbaka NU!!

Som sagt, Gambia 2008 - Take me back!!

 

Glöm inte frågestunden lite längre ner, den är inte avslutad än försen ikväll...!!

bless n love


Kommentarer
Postat av: Göteborgsbo

jassåå.. vlka känner du i göteborg då binta:)?

2009-10-13 @ 21:59:41
Postat av: Nathalie

Hej Binta, din mamma har lagt upp en film där ni ahr dansträning..jag undrar vad låten heter som mathilde dansar till...snälla svara älskar den låten men glömt bort helt vem som sjunger o vad den heter :)



Tung e ni bästa dansarna i sverige!

2009-10-13 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0