Jag verkligen älskar mina äkta vänner !!

Jag är så fruktansvärt glad och tacksam för att jag har så otroligt fina och underbara vänner. Jag menar verkligen det! Att jag har fått känna på äkta vänskap och inte hela tiden bli sviken av folk som jag bryr mig om. Att känna att en hemlighet verkligen är och förblir en hemlighet och att ärlighet och uppriktighet verkligen är en självklarhet och ingenting man behöver tala om eller prata om, för att den finns där och är så otroligt självklart. Jag vet att alla inte har det så och jag tycker verkligen att det är trist.

Det finns så otroligt många människor som blir ”förstörda” på grund av sånt. Som har
blivit svikna av folk som dom verkligen anförtrott sig till gång på gång på gång att dom har så otroligt svårt att lita på andra människor eller nya människor som dyker upp i deras liv. Tjejer är för avundsjuka på varandra och kan inte ta någon annans lycka och framgångar utan att vilja sätta något ”hinder” ( om hinder nu ens är rätt ord ) på ett eller annat sätt . Det känns som att folk inte ”får” vara lyckliga nu förtiden utan att någon ska vara där och klaga.

 När tillexempel bästa vänner ( om man ens kan kalla dom för vänner ) tar varandras pojkvänner, är ju bland det värsta som finns. Tänk dig själv om du hade en så kallad bästa vän som du litade på och verkligen tycker om/ älskar och du har en pojkvän som du verkligen älskar som är otrogen mot dig med DIN bästa kompis. Alltså fy fan vad hemskt, jag hoppas och tror (VET) att det aldrig kommer att hända mig, men att det händer folk gör mig lite äcklad av vad det finns för människor.

 Jag vill bara säga att jag verkligen älskar mina äkta vänner ( ni vet precis vilka ni är ) Och jag tackar gud för att jag fick just er som vänner. Jag vet att ni aldrig skulle kunna göra något sådant mot mig och jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna tänka mig att såra någon nära vän på det sättet, det är hemskt alltså, fy fan! Jag är så mycket hellre avundsjuk på mina vänner än att jag skäms över dom. Jag är lyckligt lottad. Tack för att ni finns =)Bless n Love

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fint skrivet! Jag håller med dig. :)

2009-10-14 @ 20:00:18
Postat av: amy

så jävla sant fan... kände igen mig rät tmkt där ,har vart med om d där med orohet delen....jag kände att det var ngt i luften mellan mitt ex o en kompis...fy va hämst d va o känna...o sen kom sanningen fram.....man känenr sig så liten när sånt händer men en sak ska man lära sig även om sånt händer att jag inte har förlorat något ,tvärtom dem har förlorat! o jag kan gå me dhuvudet högt även om det är svårt i början....

du e så djup binta jag gillar de=)

2009-10-14 @ 23:02:00
Postat av: Vendela

<3 <3

2009-10-14 @ 23:42:31
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: julclaude

sv: elr hur, love it too =)

2009-10-15 @ 18:27:31
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: Karolina

:S Då Måste Jag Skriva Med Rätt grammatik Å inte Stora Å små Bokstäver....Herregääud! <3 vart Hittar Man den dära Översättaren dÅ? kraaam!

2009-10-15 @ 19:11:52
URL: http://www.sprattlan.devote.se
Postat av: Karolina

Ahaaa! jag hittat! PÖss! tack fö tipset!<3 Å komplimangen!:D...Men be inte Till mig Jag har redaan För mycket Å göra! ;)

2009-10-15 @ 19:13:53
URL: http://www.sprattlan.devote.se
Postat av: Mathilde Lee

<3<3<3 bombaclat i like u hard my kuzz

2009-10-15 @ 21:25:55
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA

2009-10-15 @ 21:50:45
Postat av: emilia

jag litar på max 2 pers. vissa människor är ju helt jävla cp i huvudet och sviker en till maaax.

2009-10-16 @ 00:12:28
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/
Postat av: Hareg

aww vad gullig du är binta, vi älskar dig också :D <3

2009-10-16 @ 07:21:32
URL: http://hareg.blogg.se/
Postat av: rebecca

Håller med grymt om det där med pojkvänn-delen :) hoppas rätt människor tar åt sig!

2009-10-17 @ 19:09:30
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0