Fett skön fredag...


God morgon. Jag vaknade upp ur min härliga dröm för inte så längesedan och befinner mig inte i Uppsala längre, tack o lov - haha. Igår gick träningen men Blackout skit bra, alltså överdrivet bra och vi gjorde klart en helt ny koreografi till en utav låtarna som vi ska dansa till. Efter träningen så tog vi alla bilden hem till mig där det var fullt hus. Alla mina syskon var hemma och mina kusiner hade kommit, min morbror och min mormor var också på plats. Vi umgicks och snackade och dansade tillsammans en hel del innan vi tjejer (Mathilde, Vendela, Jessica, Jag & Hareg) tog bilen mot Flogsta enbart för att säga grattis till en tjej som fyllde 18.

Väl på plats så kan man ju säga att det var en fritidsgård och Jessica, Jag & Mathilde var bland dom äldsta där inne och medelåldern var typ 16 ?. Aja vi blev kvar i ca en halvtimme och stod för oss själva och dansade av oss lite efter att vi hade sagt grattis och sjungit för födelsedagsbarnet. Det var för mycket ”blatte-guzz-fjostisar/kickers”  där inne som absolut skulle ha uppmärksamhet och hoppa runt med stolar och allt möjligt. Shit vad vi taggade fort efter den där incidenten, så pinsam!! Efter det så åkte vi mot tåg stationen och kollade om det fanns några tåg för jag och Jessica kände att vi verkligen ville hem till Stockholm igen, vi pallade inte vara kvar i Uppsala. Men det sista tåget hade gått så Jessica drog till Gillet med några vänner som var i Uppsala från Stockholm och jag drog med resten av tjejerna hem till Vendela, där det var kalabalik.

Vi var nere i Vendelas källare och hon visade att hennes pappa och bror byggt om i källaren och bakom bastun så har dom gjort ett gym – hahaha hon sa att dom va helt seriösa och va där nere varje kväll och tränade och grejade. Och vi satte oss på maskinerna och lekte lite sen så springer Vendela & Mathilde ut från rummet släcker och stänger dörren, alltså jag skreeeeeeeek och sprang ut fort som bara den haha.

Mathilde hade också psykos tack vare en (eller två) fluga som flaxade runt i rummet. Hon hade sett en skräckfilm med flugor så hon har fått någon fobi för dom nu plus att Vendelas hus är ett spökhus, det är överdrivet läskigt. Efter att ha sprungit runt på alla tre våningar och skrämt upp oss själva så kom Jessica och hennes vänner och hämtade upp mig så åkte jag äntligen hem till Stockholm. Hem ljuva hem… och nu ska jag käka frukost sen ska jag ta en fet cigg och förbereda inför kvällens planer... =) Bless n Love


Kommentarer
Postat av: felizia

du blir alltid så bra på bild!!! älskar din stil :)

2009-10-10 @ 17:48:03
URL: http://felizzia.devote.se
Postat av: Maria

Älskar den där pälsmössan!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-10-10 @ 20:12:27
URL: http://www.borasbloggarna.se
Postat av: SAP

SNÄLLLA CUUUUZ VART ÄR MÖSSAN IFRÅÅÅN :O

2009-10-12 @ 15:50:58
URL: http://lostyouth.devotoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0