DRog några svar, lite snabbt så där bara !

Jag vet att jag är jätte dålig SÄMST på att svara på era kommentarer och frågor som bara ploppar upp så där i lite olika inlägg... sorry men jag ska göra så gott jag kan. Har valt ut några frågor som jag inte svarat på tidigare i alla fall. BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG!! ;)

sasha: vart har ni köpt era skinnleggins och skärpen dom är as snygga :D btw u look good gal
Svar: Mina är från Vero Moda, men dom andra tjejernas är från Gina Tricot och tack så mycket =)

Anonym: finns det någon chans att komma med och börja dansa nu? eller är det försent att börja den här terminen?:)
Svar: Yes det finns det, kommer att skriva mer om det i bloggen två stycken nya MIni-kursstarter kommer att börja. En i Uppsala & En i Stockholm =)

emel1e: hej, ja har 2 frågor: ungefär hur gamla är de som går i din dansklass? och, är det lättare att "shaka" om man har stor rumpa? haha :p
Svar: Det är olika åldrar men sammanlagt från överallt där jag tränar så är dom allt från 13 till 40-50 typ, så det är verkligen blandat. Ingen är för gammal och ingen ärför ung .. alla är välkommna! Och nej det behöver man inte, bara tekninken. Det kankse syns mer om din rumpa e fyllig. Men det har ingen större betydelse för jag vet tjejer utan rumpa som knäcker dom flesta afrikaner med feta ass;)

Anonym: kan inte du skriva ett inlägg med massa bra danslåtar? reggeaton dancehall allting ? :)
Svar: JO det kan jag absolut göra... reggaeton kan jag inte mer än någon annansom inte lyssnar på det men dancehall låtar kan jag absolut lägga in fler utav =)

jasmine: vad var det för klubb ni var på? fan att jag alltid missar era uppträdanden när ni kör här i sthlm..vill se er live nån gång :)
Svar: Hmm jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette, tror den hette Ängelbrekt (Mathilde rätta migom jag har fel). Ja vad synd.. men det kommer fler chanser, jag lovar ;)

maria: vart fixar du ditt hår? Har typ samma hårtyp som du och ditt ser alltid fint ut!=) Har du hårförlingning i? Kram
Binta: Jag fixar det hos min faster ( hon e PROFFS =) ) Och yes det har jag, eller inte just nu för jag har klipps och har tagit ut dom, använder inte dom helatiden, men ofta.

dilay: jag undrar om du äter strikt ellr något =)?
eller käkar du bara?
du e fett grym!
keep it up, you're gonna make it :D
Svar: Jag har fått den här frågan mycket och någon ville att jag skulle skriva upp allt jag äter, haha så vi kör på det. Från och med måndag så kör jag en veckas dokumentation på mina dåliga matvanor, ni kommer att bli chockade och äcklade ;). tack så mycket =)

siima:hahaha "satsa på små grodorna"...
Svar: haha jaaa gumman, jag funderar på att ta smågrodorna dansen och lära mig den grundligt med lite egna ihopkombinerade moves som jag sedan kan lära ut till Svenska folket (dom som räknas som svenskar) som tycker att man bara ska dansa danser som kommer från ens eget land! - hahahahahha. ASSÅ FETT SYYYYND!!!

Anonym: känns som att naz härmar dig me bloggen haha
Svar: Ja vem vill inte det?, jag e ju bäst! Nää jag skojja bara. Jag läser inte folks bloggar så jag har ingen aning, men säger du det så gör du väll det ;)

Anonym: E detta vendela?? Dom e sjukt lika
Svar: Du vet mycket väl vilket inlägg du kommenterade på och jag vet inte om du e blind eller något men alla såg klart och tydligt att det inte var Vendela utan din pappa =)

Nu pallar jag inte svara mer, men det var dom nödvändigaste kommentarerna och dom som ställt riktiga frågor dom senaste dagarna. Och till er som bad om ursäkt för att ni skrev långa kommentarer, skrev av er i min blogg eller använde det som ett forum att kommentera emot "svarta-jamaicanska-rasister" så e det heeelt okej!! Jag ser och läser alla kommentarer, det är jag som accepterar dom. Så tro inte att jag inte sett dom, jag ser allt som händer på min blogg. Men jag har inte så mycket tid att sitta å svara på var enda fråga som gyker upp... men håll ut det kommer en frågestund innom några dagar =)

Det är vasselin på läppen och RUNTOM, för mina svarta torraläppar!!




Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Hej vännen! Apropå ditt svar till en av frågorna ovan, har du skrivit: " haha jaaa gumman, jag funderar på att ta smågrodorna dansen och lära mig den grundligt med lite egna ihopkombinerade moves som jag sedan kan lära ut till Svenska folket (dom som räknas som svenskar) som tycker att man bara ska dansa danser som kommer från ens eget land! - hahahahahha. ASSÅ FETT SYYYYND!!!"



Jag undrar bara om du "FÅR" dansa små grodorna? Du kanske inte är tillräckligt vit/svensk för det? Haha... Driver, förstås, kunde inte låta bli!



Apropå fördomsfulla människor, så tycker jag fortfarande att du ska anta utmaningen jag har på min blogg:



http://tonarsmorsa.se/2009/10/06/uppmaning-mot-rasism/



Jag har över 80 kommentarer i det inlägget nu och de flesta från personer som länkat till sina inlägg, för att de för uppmaningen vidare. Jag tror att om du är med och sprider den i "din åldersgrupp" så kommer ännu fler att haka på...!

2009-10-09 @ 08:02:11
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Sorry! Över 60 kommentarer, skulle det stå, inget annat!

2009-10-09 @ 08:02:54
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: naaz

hahaha wuaaat, "känns som att naz härmar dig med bloggen" ..orka haha

2009-10-09 @ 19:40:04
URL: http://nanaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du byta din blogg design till en mörkare färg, man ser inte kommentarerna så bra för att det är för ljus färg!:/

2009-10-10 @ 13:12:18
Postat av: Anonym

dags för en frågestund? du e sämst på att svara på kommentarer :P

2009-10-10 @ 13:43:57
Postat av: Merc

hej. kan man göra audition för eran danssgrupp?

2009-10-12 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0