Gangsta Luv

Idag e det torsdag och tjejerna från Uppsala kommer hit till Stockholm , Vi ska iväg till Husby för å träna inför våran lilla mini/reggaeton show som vi ska ha imorgon på La Isala som bokat upp oss, så det ska bli kul o se hur det går. Ikväll så blir det nog en rätt så lugn dag, träna och umgås med tjejerna, kan det bli bättre?, nope tror inte det. Skulle behöva shoppa lite idag, har pengar att göra av med så jag kanske lägger dom på ett par skor innan dom kommer hit. Dom är redan på tåget på väg. Jag sitter här å funderar på om man ska fira halloween, alltså klä ut sig, fest o gå på någon halloween fest, men e inte riktigt säker på om jag pallar, för det e lite stress i så fall. Ja menar ska man klä ut sig så ska man ju göra det ordentligt annars blire inge kul. Bjuder på en tung låt som jag pumpar på högsta volym nu medan jag gör i ordning mig i rummet, så ni måste skruva upp volymen innan ni trycker på Play =) Bless


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bor i husby :D hoppas jag får se dig. är det okej om man kommer fram och hälsar då?

2009-10-29 @ 14:44:45
Postat av: EEE

vart i sthlm bor du? :P

2009-10-29 @ 21:44:45
Postat av: V

Asso du är verkligen tung på det du gör (:, ja har alltid tänkt att börja på dancehall men samtidigt har inte ja inte tagit det på allvar att börja. Efter att ja har kollat på din blogg o dina vänners blogg är ja skiiit taggad att börja verkligen! :D

Tack för det haha.

2009-10-30 @ 18:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0