Detta e beviset på att folk inte har något liv!!

Det är så jävla skumt det här...
Kolla jag har fått två kommentarer, nästan direkt efter varandra en var en riktig Haters kommentar något i stil med. " du ingen dancehall queen, du är en idiot dancehall queen" - vet inte riktigt vad det stod och nope jag pallade inte kolla efter för det är någon helt obetydlig människa som är bitter o sitter o hatar för ingentig just för att hon (det är BARA tjejer som visar sin avundsjuka på det här viset därför skriver jag hon) är avundsjuk/svartsjuk/bitter/har inget liv osv.... trotts detta så verkar hon gilla att läsa min blog även om det bara retar henne, så fortsätt läsa =) I alla fall back to det jag skulle säga.

Det var så den första kommentaren såg ut och ugefär så här var den andra kommentaren som var RAKA motsatsen, den var en riktig: JAG-ÄLSKAR-DIG-BINTA-DU-KAN-DANSA ( och personen som skrev det fick in riiiktigt snyggt vem hon tyckte att jag skulle battla mot ) aja, det kanske inte är så konstigt endå att man får lite haters kommentarer och kommentarer där folk verkar gilla en väldigt mycket.... eller hur?!

MEN ( haha jag vet, det finns alltid ett men )... det som är lite skumt, eller JÄTTE skumt är att dessa två kommentarer är från samma IP adress, viket betyder att det kommer från samma dator. Och sättet personen har skrivigt dessa två kommentarer på är väääälllldiiigt lika varandra så förmodligen så är kommentaren från samma person och hmmm.. vem kan denna person vara då? Någon med tydlig personlighetsklyvnig, antagligen!

Någon mycket osäker person och förmodlien en jävligt falsk TJEJ!! ( som sagt, det är bara tjejer som gör sånna här skämmiga grejer) Personen har nog inte läst min blogg tillräckligt länge för att veta att jag inte accepterar sånna här kommentarer och den är nog rätt ny här hos TONÅRSDOTTER (i blogg världen över huvudtaget) eftersom att hon inte vet att jag har koll på mina besökares IP adresser, man känner ju igen vissa som alltid kommenterar osv... OCH hon verkar inte ha någon koll på att man kan se vilken dator folk skriver ifrån. Men fortfarande så kan jag inte fatta VARFÖR man skriver två heeelt olika kommentarer på det där sättet (dubbelmoral?) Om någon har någon som helst förklaring så vore jag tacksam om ni kunde skriva ner den här för this is Sick! Vilka jävla människor det finns alltså.

Men allihopa det här e IP adressen som vi alla bojkottar från och med nu: IP: 82.209.142.151 - Paaa hahahhaha
Aja thats all about that!! Nu återgår jag tillbaka till my loveleey life som hemma fru. hahah jag skojja bara, det kommer aldrig att hända. Ikväll blir det en sitta hemma och kolla på tv och mysa kväll med nära o kära för imorgon ska jag upp tidigt och under hela dagen har jag grejer att fixa. Ska även spela in musikvideon med Million Stylez som jag självklart tackade ja till. Sen om jag hinner åka förbi Uppsala och om jag hinner så ska jag köpa skor - haha så jag har fult upp och dessa va bara nå¨gra saker so är riktiga "MÅSTEN" =) Vi hörs sen eller imorgon, det blev ett väldigt långt inlägg det här. Hoppas ni orkar ta er igenom det! Bless





Kommentarer
Postat av: sandy

menar absolut inte att verka som nån hater cuz I aint. i surely luv everything 'bout you! men det kan faktiskt vara en offentlig dator (skola, jobb, bibliotek, nätcafe and so on..) dock jävligt skumt att kommentarerna är postade nära i tiden.. hm?

2009-10-25 @ 02:09:41
Postat av: Karin

Obehagligt med såna människor... Men det känns som att det är fel tjej dom ger sig på! You go girl! Ante sa att du skulle komma och hälsa på nån dag, men ingen bintaflinta. Kom snart, nu bor du ju i stockholm o allt! Puss och kram!

2009-10-25 @ 08:16:31
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: Anonym

haters just makes me stronger :)

2009-10-25 @ 12:20:01
URL: http://theundergrounds.blogg.se/
Postat av: d.

shoo =) du e fett grym

skulle du kunna visa på video hur man gör dutty whine? steg för steg hahaha :D

2009-10-25 @ 15:07:35
Postat av: Anonym

tänker på den "negativa" kommentaren.. Ibland kan dessa misstolkat. Att vara en "idiot dancehall queen" kan jag även tolka som något positivt, alltså att personen menar att du har några killing moves osv.

2009-10-25 @ 18:30:18
Postat av: Carro

HAHHAHAHA samma IP-adress det kallar jag HAFF opå högsta nivå Ulleråker nästa för groooov personlighetsklyvning stackarn! hahaha jag skrattar faktiskt på riktigt just nu

2009-10-25 @ 22:45:33
URL: http://aliciasmama.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för idag. Du var fab! =)

2009-10-25 @ 23:35:10
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Missy

Det är första gången jag e inne på din blogg, och första gången jag läser någons blogg wa so ever lol

Du värkar vara en shön tjej, keep doin wa u do BEST n dont let any1 bring u down no matter wat säger jag bara å den ´tjejen´ som dom flesta borde veta vem de e iz just mad coz she feels lyk u better den her. Men 4real tycker jag att hon e barnslig för hon borde vara glad att a black sister is doin something wiv her life, Hon tjälv är inte dålig dansare men ÄNDÅ be better den hate on a sister namean..........pusspuss

2009-10-25 @ 23:36:52
Postat av: LIiiss

Heej! gillar din blogg : D

Undrar vad du använder för rakpermanent, och hur du fäster ditt löshår, syr eller hur du gör?! :D

2009-10-25 @ 23:52:30
Postat av: mathilde Lee

Vi har sökt igenom våra databaser, gjort en kontroll i realtid och konstaterar följande för IP-adressen 82.209.142.151.

IP-adressen verkar höra hemma i Malmö, Sverige .

Anslutningen tillhör operatören Bredband2 och är en okänd bredbandsanslutning.

2009-10-26 @ 00:02:16
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Lisa

Förvirrad. väldigt svårt att beskriva personens beteende.

Gjorde kommentaren dig arg/ledsen/whatsoever (ofta :P) måste du se detta:



http://www.youtube.com/watch?v=mXaYaU63sUA

2009-10-26 @ 01:55:59
Postat av: mäliik

She is BUUUUSTEEED hahahaha

2009-10-26 @ 21:37:41
Postat av: RAAAISAAA

hahahaha alltså detta bevisar ju att HATERS EGENTLIGEN ÄR AVUNDSJUKA!

Jag tror ärligt inte att den här personen visste om att du kunde se IP adressen, så HON försa sig egentligen. alla haters är egentligen "lovers" som visar avundsjuka.



Btw,

du är skit fin i afro, ha det oftare!

2009-10-30 @ 20:46:21
URL: http://metrobloggen.se/raisa
Postat av: mhalin,

det där hände mej också under veckan ! men det var en annan IP-adress, men ah x) knäppisar ;D

2009-11-01 @ 00:20:01
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0