Dansen gick utmärkt!!

Dags för ett sent inlägg, vilket ni bör vara vana vid mina trogna läsare. Jag e ju som sagt en natt uggla, dock väldigt trött eftersom att jag vaknade så himla tidigt och har dansat i princip hela dagen... och shoppat lite i kista centrum där folk glodde på mig som om det stod uppsala i pannan på mig. Vi hade öppet hus på caribbean dance studio idag vilket gick skit bra, det kom en heldel folk och det var rätt så trångt där inne i danssalen, men som sagt det gick faktiskt bra, högt tempo för att folk bara skulle få känna på hur MIN dancehall är.

Kul att folk som läst bloggen dök upp där med, stod och små snackade lite med två tjejer efteråt och allt jag pratade om stod hon bara och höll med om, hon visste alltså redan det för hon läser min blogg... fett tråkigt att allt jag berättar om har jag redan skrivigt om, aja dock så skriver jag ju inte ut så mycket detaljer eller berättar så jätte mycket om saker å ting, tar det bara lite kort.. så någonting av det jag sa visste hon säkert inte :P hihi.

Just nu sitter jag här hemma i sängen med datan å e gaket trött, ska hoppa in i duschen snart sen ska jag svara på resten av era frågor som ni förmodligen får imorgon kväll. Jag älskar verkligen å dansa, det e fett kul oavsett om man tar i och har show eller om man e hemma i sitt rum eller ute på klubben, jag tycker verkligen att det e as kul haha. Det e kul om jag e världens sämsta på dancehall eller världens bästa på det, det kommer alltid att vara kuliiit... jag kommer alltid att älska det jag gör och jag kommer aldrig att göra det "för att visa någon annan" filmar jag så filmar jag, gör jag det inte vilket jag aldrig gör, så gör jag det inte. Om ni vill se mig dansa så kom på mina klasser eller kolla på våra shower... eller sitt å ruttna på mina gamla youtube klipp, där finns det som finns lixom.. bra eller dåligt, gammalt eller nytt... I DONT GIVE A FUCK!!

Det är oftast Mathilde eller Vendela som brukar filma på träningar osv... när dom börjar ere inte som att jag slutar, eller om någon annan filmar så ere inte som att jag kommer att sluta dansa, men JAG filmar inte... JAG E DANSARE INTE FILMARE, det får stå för någon annan!!. Så nu alla bitterfittor tycker jag att vi gör om våra gamla ruttna hårförlägningar (tar bort syntet håret, om man har det och sätt i lite äkta vara, om det endå ska va fejk lixom) och lägger på ett HAPPY smile... när vi endå e igång så kan vi fixa naglarna med.... gör en hel make over vettja!! ( ja vet att fel människor precis har taiut åt sig, enligt min skyddsängel i alla fall, för han eller hon har precis skrivigt och tror jag menar någon speciell, så ni andra får tolka det hur ni vill) Bles o god natt! Jag har löshår, Vendela har löshår, mathilde har löshår, men synteten måste VÄCK!! såå 90-tal ni vet när mamma slet och drog i håret och gjorde alltmöjligt med färger och syntet! - hahahhahah ( Vad som än händer så låt aldrig pauline kamma erat hår) :P

jag e sååå sjuuukt övertrött och jag ska upp tidigt imorogn :(  - haha sitter bara å flamsar med Mathilde i tele.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur sätter ni fast erat löshår? lim, clips eller flätar in det?

2009-10-19 @ 09:45:29
URL: http://donthaffidread.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hahaha nej de va mycket jag inte visste :P haha sjuka historier :D

2009-10-19 @ 10:58:18
Postat av: Anonym

haha okok =)

2009-10-19 @ 21:34:10
URL: http://donthaffidread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0