Frågor och svar =)

Det mer mörkare stil e mina svar på era frågor från frågestunden =)

Postat av: Kochana
Tänker du plugga vidare? Kanske, men vet inte vad än.
När flyttar du från uppsala? För två veckorsen
Har du pojkvän? Maby baby
Hur länge bodde du i Gambia? i 6 månader, skulle bott där låängre, men min syrra blev sjuk =(
Vem av dina syskon umgås du mest med? Det är perioder, men båda ganska mycket.. lill syrran är dock skänare att chila med den andra e skönare å festa med.
Är du muslim?yes i am!
Hur lång är du?jag är inte lång, inte för 5 öre jag e 157 och en HALV (halvan e viktig)
Hur mycket väger du? hahaha vet inte..
Hur ofta festar du?nu under hösten så har det blivigt lite, under våren vare mycket. har inte festat på ett bra tag i alla fall.

Postat av: Meli
Hur började du dansa överhuvudtaget o hur blev du så framgångsrik? eftersom du inte tagit klasser och så hur började din dans-karriär eller vad man ska säga, blev du upptäckt av någon eller hur gick de till? :P
Svar: Ja min mormor slet med mig på svenskfolkdans när jag var 5, sen dess har det bara blivit mer o mer... har dock aldrig tagit klasser som dom flesta vet utan e självlärd, framför spegeln hemma. Nej blev inte upptäckt, har ännu inte blivit upptäckt av någon... vet inte riktigt hur dansskolorna har hittat till mig ( dom som velat att jag börjar undervisa för dom) men jag tror att det är snacket mest.

Postat av: matilda
- Har du några pirecingar, isf var?Yes i läppen
- Vilken är din favorit tv-serie? desperata hemmafruar
- Vad gick du för linje på gymnasiet?Media inrikting expo ( EXPO 3A WOHOOOW) hahah
- jobbar du med något nu?Ja det gör jag
- bor du ensam just nu?Nej behöver sällskap på natten:P


Postat av: Lina
Hej! och tack för en bra blogg! :) Taack för att du gillar den
vart är det du flyttat? sthlm eller uppsala? sthlm
hur många timmar lägger du ner på dans i veckan typ? 10-15 timmar
hur ser en vanlig dag ut för dig? med träning och sånt? vakna, träna,hem duscha, prata i telfonen, äte, sova.
Har du pojkvän? vem är annars "mi corazon"? ;) haha "mi corazon" är en hemlig person(än så länge) thats all
söker du jobb oxå eller dansar du på heltid? dansar bara
vem är din förebild? (inom dans) Öj öj... svensk? i så fall ere Sara Galan - hon e tuung

Postat av: Sarah
Har du någonsin varit otrogen? svar: aaaaaaldriiiiiig!!

Postat av: Kochana
Några till...
Jobbar du heltid?näää, inte än
Vad är du för stjärntecken?Fiskarna
Vem är din bästa vän?Sofia
Hur bra är du på din pappas hemspråk?kan bara prata när jag e i gambia
Vilka nationaliteter har dina pojkvänner haft?palestina,syrien,kurd,chilenare,(vit)sydafrikan,bosnier,....
Faller du för en viss typ av killar? nääej, ser inget mönster i dom i allafall, inte på något sätt.
Tror du på äktenskap?ja
Har du haft en god relation till dina pojkvänners föräldrar? aa hyffsat... vissa kommer man nära andra inte. beror på. nu när man e äldre så äre mer att man träffar dom osv.. när man va yngre hängde man bara i parken o smygpussades lite.
Har du fortfarande kvar hundarna?nej =(
Hur länge har du bott i en egen lägenhet?2 o ett halv år...typ
Varför flyttade du hemifrån?för att min mamma e tjatig o jobbig o det e skänare o göra som man vill...
Hur ofta klubbar du?i snitt... en gång i månaden? ibland mer ibland mindre
Har du någon favoritdrink?nää men söta,fruktiga o knappt någon alkohol i e populärt:P
Hur länge har du rökt? Länge
Om det vore riksdagsval nu, vilket parti hade du då röstat på?socialdemokraterna eller vänsterpartiet. BORT MED BLÅTT I ALLAFALL!!
Om du hade haft möjlighet att göra en långresa någonstans, vart hade du då i första hand åkt?to my home town   gääämbiia så klart =)

förresten ska jag färga håret svart igen??
 

 

 

Kommentarer
Postat av: lou

Fan, missade jag en frågestund nu? Damn it. Har en fråga. Men du behöver ju självklart inte svara.



Vet inte hur jag ska formulera mig. Men here I go.

Hur började du "lära dig" stå på huvudet. Liksom hur gick du tillväga. Tänkte försöka mig på det någongång, men har inte en blekaste hur jag ska börja... :) haha och du e ju grym på det, så tänkte. vafan .. why not ask :)

2009-10-24 @ 00:06:01
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: ....

du passar i alla färger men ljust framhäver mer dina ögon =)

2009-10-24 @ 14:07:31
Postat av: Lisa

Måste kommentera personen som kommenterat ovanför. Mörkt hår framhäver vilken ögonfärg som helst.

Titta t.ex på Megan Fox. Hennes ögon är/blir "mer" blåa nu när hon är svarthårig.

Jag tycker att du passar i svart iaf ;)

2009-10-24 @ 21:57:49
Postat av: Lisa

Just det, tänk på att du blir ljusare i hyn ju mörkare hår du har.

Du brukar ju klaga på att du är blek :p

2009-10-24 @ 21:59:49
Postat av: Sefiana

OO herregud asså binta helt ärligt jag må vara en tjej men du är skit sexig med svart hår speciellt när du har den där nogorlunda gamla bilden i dans studion assså färgen ee tamam på dig.

2009-10-25 @ 10:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0