!

Igår gick det hur bra som helst på dansen i Odenplan, har ju börjat med en ny kurs med från klockan 1-2 och sen så har jag den vanliga lite senare och tjejerna är verkligen duktiga vi kom en bit i koreografin redan på första lektionen och andra gruppen fick börja på en ny koreografi igår. Efter dansen så var jag så otroligt trött, vet inte riktigt vad det var, men jag somnade medans jag satt vid datan sen la jag mig i soffan och somnade där, sen fick jag ett samtal om att folk var på väg så jag gick in i rummet och la mig där. Två timmar senare vaknar jag och då e klockan 12 och jag e hur pigg som helst så jag säter på en film, kollar klart på hela, går upp som om klockan var 1 på dagen, umgås med lite folk, går ut tar en cigg, skitter upp ett tag till sen är klockan plötsligt halv 5 och jag går och lägger mig, sen vaknade jag halv 1 idag. Det var skumt för jag brukar inte göra så där hahah :P aja idag ska jag täffa min underbara Savi lite senare och vi ska gå och sola, för jag e blek (bevis finns på bilderna från la isla, kolla den sista :O) sen får vi se om man kanske hinner med lite shoping!!. Jag skriver igen lite senare ikväll. Bless


Kommentarer
Postat av: k

nej sola inte. du är fin som du är och det är inte bra att sola för mycket, även om du har bra pigment!

2009-11-02 @ 14:57:18
Postat av: Anonym

haha blek o blek, beror ju på va man jämför me

2009-11-02 @ 15:21:29
Postat av: BINTA

k: Tack så jätte mycket, aa men så som jag e nu e inte "äkta" de heller har solat typ 5 gånger på 4 veckor... jag e väldigt ljus mulat hhaha...



anonym: haha jaa och jag jämför mig INTE med "vita" människor, det skulle vara rätt orättvist. jag jämför mig med andra mixade tjejer typ vendela och ibland jämför jag mig med mathilde :P hahaha.



men kollar man på bilden längst ner så e jag väldigt ljus, och tänk dig då att jag har solat et par gånger.... jämför mig o vendela lixom :P plus at ja ska färga håret svart så jag vill inte se så blek ut ;)

2009-11-02 @ 18:21:10
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: mashed potatoes kanske :)

hey binta, vet du hur det ligger till med risker och solarium?

vill sola men e nojig, e inte du det?



du vet allt det där om blablabla hudcancer och problem.



men jag behöver VERKLIGEN sola hahaha... :P



one

2009-11-02 @ 21:37:56
Postat av: :/

ååååååååååh.. jag missade dansen i söndags.. kom ni långt på den nya koreografin eller? :/

2009-11-02 @ 21:44:40
Postat av: Marie

Gud vad du är söt, önskar man skulle va så söt som dig. ÄR också halv gambian men är så blev måste alltid pudra på med bronze. En fråga till dig är det ditt hår eller har du förlängning? Fint iallafall :)



// M

2009-11-02 @ 22:22:17
Postat av: V

Omg äre din riktiga ögon färg? :O gryymt finaa juu shhiit hela duu e ass fiin tjejen! Älskar dina ögon och din ögonfärg daaamn :D

2009-11-03 @ 19:30:30
Postat av: PAkki

Fett bra due på att dansa asåå:P

GRATTIIIS :P du blev ju årets reagagtone gueen:P

2009-12-20 @ 15:14:40
URL: http://meusdias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0