Jag flyttar min blogg!!

Kom för någon timma sedan från solningen/shoppingen. Mötte upp Savanah i västraskogen och drog sedan till Kista för att shoppa lite, fick med mig en heldel nagel grejer & ett tungt läppglans som jag är super nöjd me, efter shoppingen så drog vi till Mc donalds och käkade lite innan vi åkte mot sumpan för att sola. Vi solade i 24 minuter med krämer och allt möjligt för att få bästa resultat och det blev fatktiskt en skillnad som syntes direkt... på mig i alla fall =). Savanah fick en ny rosa nyans som förhoppningsvis har lagt sig tills imorgon, om inte så går vi och solar igen =). Sedan så åkte vi mot rissne, mötte upp Theo och Dilan, chillade ute i någon timma med dom innan det var dags att röra sig hemmåt, nu sitter vi i rummet helt trötta och ska ta en godnattis cigg och kanske äta något innan det blir sängen för oss... kanske en film?.. hmm vi får se. Har lite bilder å bjuda på från dagen med Savi med och vi funderar på att kanske träna imorgon?, men bara kanske.

Juste tänkte meddela er att innan fredag så kommer jag att ha bytt bloggadress, jag kommer inte längre att blogga på BLOGG.SE utan byter till WORDPRESS.COM, men jag kommer fortfarande att heter TONARRSDOTTER.BLAABLAA. Andledningen är att jag/vi (vi =blackout) redan bloggar på wordpress och min mamma har tjatat länge på att jag ska byta dit och hur mycket jag än JÄMT säger emot min mamma så lyckas jag alltid göra som hon vill. Några må¨nader senare dock för då har jag själv plötsligt kommit på att det är ju JÄTTE smart också tänker ja till lite och kommer på att mamma sa det för x antal månader sedan, det e fan alltid så - hahha. aja det kommer att bli mycket mer uppdateringar och det är lättare att blogga där jag kommer att kunna uppdatera MINST en gång om dagen om inte mer, så ni kommer att bli gladare och jag med för jag kommer att skriva mer..... Näää nu ska jag dra, BLESS o god natt!!

Savi (Obs!! före solningen)

Jag, efter solningen och neeej jag ville inte visa mitt ansikte för jag e röd o flammig, men visst fick ja fin färg?

Vi åkte til Thailand en snabbis och solade där!!

Eller kanske inte..... fan, man ser bänken vi sitter på.

Savanah är väldigt ljus som ni kan se (spöklik hahaha) så hon använde den här krämen. Den använder man efter om man skulle ha bränt sig men även för att behålla färgen så den inte försvinner, den funkar bra, än så länge och lite färg har hon fått i ansiktet. Den rekomenderas till dom som har svårt att bli bruna som savi =)

Den här krämen använde jag, den är för dom som är lite mer vana vid solning och dom som har bra pigment, jag har rätt så bra pigment, men har endå lätt att bräna mig och trotts att jag aldrig solade förut så använde jag den här krämen vid första sol tillfället, den fungerar bra och den gör så färgen blir lite mer guldbrun och den lägger sig verkligen i ansiktet, tack o lov, där har jag svårt att bli brun. den fungerar verkligen skit bra och är ett tipps till er med bra pigment eller solvana killar & tjejer....

Solsting....typ...jag flippa lite

Luuuuuugn o fiiiin hahahah

PÅ väg hem

Läppglanset som får läpparna att se större ut, bästa kopen 250kr Kicks

Nagellack från kicks 25kr styck

och sen lite gulliga blommor att dekorera naglarna med - minns ej priset o kvittot e borta men finns på kicks =)


Kommentarer
Postat av: Lill

Hej, tycker dina naglar är jättefina, undrar om du fixar dina naglar själv eller på salong, o isåfall vart?

2009-11-03 @ 08:28:27
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Haha. Jag säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!! Fast jag håller inte med om att du alltid gör som jag vill, oftast känns det som om du gör som jag INTE vill! Haha... Lova you! ♥ Always! ♥

2009-11-03 @ 08:36:13
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

åh sparar du oxå urf-bandet ;D

2009-11-03 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0