Vi har det på bild nu. Slut diskuterat!

Okej så, nu har jag luskat fram bilden som skapade disskutioner runt om kring och JA det är min hand som han håller i medans han sjunger " The whole club lookin at her ,She hit the floor,Next thing you know, hawty got low low...."  Bilderna var dock svåra att hitta, men nu finns dom här på bloggen. - Bläss!

Ni får dock ursäkta mitt ansikte på bilden, jag var inte beredd och det fanns papparazzis överallt!

Och jaaa, jag vet det ska vara FLO RIDA men vem fan bryr sig!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahahha vilket liv du/ni har

2009-05-12 @ 23:48:10
Postat av: Mathiilde

visst e de dunder (H) hahahhahahha

2009-05-13 @ 03:30:29
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: jenny

nej inte riktigt. att skapa ett inlägg för att visa att det är visst min hand som han höll i, haha man vill bara garva. sen att folk ens från början ifrågasätter en sån grej. hopefully kommer ni se tillbaka på det här och inse hur oviktigt allt sånt egentligen är.

Kram.

2009-05-13 @ 11:20:05
Postat av: Lill B

Jenny: tro mig vårat liv är dunder, allt som händer förekommer ju inte i bloggen heller men det finns inte många 20-Åringar som lever så som vi gör =)

Det spelar ingen roll om jag gjorde ett inlägg eller inte, jag hade ju förmodligen inte gjort det om inte folk redan hade börjat diskutera det och jag bara ville ge svar på tal. Its not a big thing så haka inte upp dig nu, men fortsätt läsa min blog - haha!!

2009-05-13 @ 12:14:12
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0