=)

Oj oj oj vad måånga och konstiga frågor ni ställer, hahahahha. Jag hinner inte svara på dom nu tyvärr men jag gör det nog imorgonn kväll eller på måndag, så ni kan ju fortsätta ställa frågor fram tills dess. Idag har jag haft hård träning med young Vibez som ska tävla imorgon i solna på Blue Hills dance awards, ni får komma dit och kolla på det kommer att finnas mååånga duktiga dansare på plats, något för alla smaker =)

Imorogn fyller min älskade älskade lillasyster Jainaba 18år och idag ska vi fira henne hemma hos mamma, med en massa folk och sedan gå ut och klubba här i Uppsala, det blir inge alkohol för mig faktiskt för imrogon ska vi samlas kl 12.00 för att att bege oss mot stockholm, solna för det ska bli en massa dans och tävling =)

Young Vibez!!


Kommentarer
Postat av: yohanna

1. Är du och dina syskon halvsyskon ?

2. Vad har du för betyg i skolan och vad är du inriktad till ?

3. Om du inte är oskuld när tappade du den ?

4. Kan du inte beskriva dig själv lite ?

5. Kan du inte göra mer videoinlägg ?

2009-05-23 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0