Grönalund & en nice klocka =)

Lördagen började allderles perfekt för jag fick en skiit fin klocka. Måste bara minska armbandet innan jag kan börja använda den eftersom att den är lite för stor för mig. Kommer att använda den väldigt fliitigt och tack så mycket för klockan (jag vet att du läser min blogg, fast du nekar till det - haha)

Efter det var det en massa tjat och snack angående grönalund och klart som fan vi drog dit i det fin fiina vädert. men först mötte vi upp Sandra i stan coh sedan rörde vi oss mot skarpnäck till min kusin där vi hänbgde i några timmar för att duscha, fläta hår, äta mat, diskutera det ena och det andra innan vi gled mot slussen för att ta båten över till dom livsfarliga maskinerna som kastar en hit o dit.

Vi började med frittfall och blev kvar på grönan till stängning innan vi rörde oss hemmåt eftersom att alla var fööör trötta för att klubba. Jag säger bara att spökhuset med typ 10 pers var INTE latch. Alla hade panik och garbbarna lekte fett stabila fast dom var skiit nojjiga - haha bilderna får tala för sig själva om hur roligt vi hade det =)

Min fina klocka - i love it!

 =)

Sap på väg till grönan

Sandra på grönan

Lilla jag på väg till grönan

On the boat =) sandra & Kusin

Sandra, Jag & aida =)

Jag & Sandra på båten =)

Sap =)

Lill B

Aida, Sandra & teo i bakrunden haha

Jannifer(katt) & teo =)

HAHAHAHAHAHHAHA

Bintish

hahahahhahaha aida, Sandra & Jag

weeeeeeeeeei

haha den karusellen gjorde så att jag spydde (spottade och hade kväljningar) - hahahah det snurrade fööör mycket

aida & Sandra - hahah ofta man ramlar i lustiga huset!!

Lovley Kusiin sääp <3

Sandra, Jag jennifer & Hennes boy. Någon va sämst på att ta bild, som kapade hans huvud!

Jag & Jennifer i hjulet!

jag & sap med fetaste hummern =)

gambian mullattish =) aida sååå söt =)

Gör en bajsnödig min - hahahahhaa

 På vägen hem - och denna bild får avsluta min helt underbara dag på gröönan. Trotts lite tjurighet på slutet på grund av matbrist - hahaha


Kommentarer
Postat av: bollen

du borde inte lägga ut kort på dig själv i profil, sorry men det är inte smickrande....

2009-05-05 @ 19:18:12
Postat av: Anonym

hur känner du jennifer?

2009-05-06 @ 16:32:20
Postat av: Mel

Bollen, du ser nog bättre ut i profil ^^

2009-05-06 @ 23:57:10
Postat av: alaine

haahahaha vafan e du för någon som kommenterar? skitbollen.

jag känner iofs inte binta men hennes profil e inget annat än snygg. punkt slut okej...



hatkommentera hos någon som förtjänar det istället. någon nazist typ.



palla slösa sin tid på såna kommentarer, usch...



2009-05-07 @ 21:06:48
Postat av: Sonja

FyFAAn va sjyssta earrings Binta! var har du hittat dom?

2009-05-07 @ 23:54:39
Postat av: fmm

abo de har gått åh blivit street style

2009-05-08 @ 00:43:37
URL: http://missfattyy.blogg.se/
Postat av: Binta

Fatma: nope e som ja alltid varit... brukar inte langa bilder bara!!



vilket snacka det blev om min profil och du bollen om du inte gillar det du ser eller läser på min blogg så klickar du bara på det röda krysset i högra hörnet! en profil är inte värsta grejen, som att jag bryr mig om vad du säger lixom.. lev livet och njut so jag istället för att sitta och hata!!



Sonja: taack dom är från london =)



anonym: ja du.. varför undrar du hur jag känner jennifer och vem är du?, känner du henne eller?, i sånt fall så kan ju du fråga henne =)

2009-05-08 @ 03:02:57
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: HAHA

värsta stockholm hoee!

2009-05-08 @ 09:32:40
Postat av: frida

roliga bilder från lustiga huset :D haha

2009-05-08 @ 23:49:42
URL: http://miinime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0