En (väldigt) Oplanerad Studentskiva!

Jag kom precis hem från år 2009s första studentskiva (för mig & Mathilde). Vi blev tvingade övertalade att följa med utav Vendela som verkligen ville gå =). Så Vi drog dit jag, Mathilde och Sandra... och vad är oddsen på att alla har likadan klänning på sig fast i olika färger? - haha tunga vi är! Det var väldigt mycket folk, full packat faktiskt och stämningen var på topp.

 Vi var redo inför kvällen och ville dansa hela natten tills fötterna blödde men TYVÄRR så var världens sämsta DJ på plats, och var kvällens DJ ( hur han nu kunde få de jobbet klan man ju fråga sig) Hur som helst han försörde verkligen bra låtar, överdrivet mycket och han körde BARA gammla låtar , gammal musik som är så sjukt uttjatade... ni vet låtar som My Cool med adam tensta & Beyonce Crazy in love. det är bra låtar, självklart men så sjukt uttjatade och inte alls lika bra nu som dom var när dom kom så buu för DJ:n.

Jag & tjejerna hoppas däremot att det spelas betydligt mycket bättre musik imorgon på Laroy eftersom att vi ska iväg på ännu en studentskiva och denna gång så hålls den på,som sagt, Laroy i stockholm.  Vi är 100% taggade och hoppas verkligen att musiken blir bra för då blir kvällen automatiskt bra. Nää nu är klockan faktiskt mycket, men jag bjuder på lite pics innan jag ska slagga. God Natt på er ( fast dom flesta sover säkert redan) =) Slängen in ett litet filmklipp på vägen dit med på Mathilde.. abservera mina YESS! som jag lägger upp fint.

Och såhär såg kvällens outfit ut =)
Lill B


Mathilde & Jag




Kommentarer
Postat av: rebecca

BITE ME! this is perfection!

2009-05-13 @ 14:58:10
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du klänningen? =)

2009-05-13 @ 16:26:49
Postat av: natta

kläningen passa dig bra :)

2009-05-13 @ 22:42:37
Postat av: raisa

Fiiiiint hår gumman! :):)

2009-05-15 @ 02:07:53
URL: http://metrobloggen.se/raisa
Postat av: nicki

Hahaha bästaa! mathi du knäcker :D

2009-10-25 @ 01:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0