Jag har blivit mordhotad!!

Igår kväll ringde syrran och mordhotade mig.! Jag hade tagit plattången och hon flippade för att jag hade tagit med mig den. Nu är jag påväg till min kusin, ska möta henne i stan och kankse köpa hårfärg? Men är osäker, måste fixa utväxten för den är knas. Problemet är bara att jag färgat typ 3 gånger på två veckor bara för att försöka få bort det svarta i mitt hår.

Nu är det så gott som borta men vill fortfarande ha tillbaka min hårfärg, men har man en gång färgat håret så är det väldgt svårt att få tillbaka sin originala hårfärg, min färg är väldigt ljus och fin med mycket röda pigment, så det här med hår är  bara irriterande just nu, för jag viill ha mitt fina hår tillbaka. har klippt mig förra veckan med ( glömde berätta) det blev skit fint och jag är så stolt för jag klippte mig helt själv, som vanligt lixom ;).

Hur som helst ,ikväll blir det party med mina tjejer och fy fan vad man uppskattar stockholm när man varit borta ett tag, har ju inte varit här sedan förra veckan. Ska nog ta och köpa nya färger till pärlplattorna, behöver ett par örhängen för att matcha outfitten ikväll. Men jag ska kila iväg nu mot stan vi hörs lätt lite senare ikväll =)


Dagens bild med brillor och hela köret, så klackar jag runt under dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0