Stockholm, uppsala. Fram o tillbaka hela helgen!

good morgon. Åååh så fint väder det är idag, eller hur =) nu vill man ju absolut inte sitta inne och ruttna, vilket jag inte ska göra heller. Först hem till mamma för att fixa iordning mig och efter det så ska jag och tjejerna till Stockholm för att fira fröken aidas födelsedag, med dunder och brak ska vi gå loss ikväll tjejer. tror inte att det blir något klubbande dock eftersom att hon inte var så sugen på det och födelsedagsbarnet bestämmer, as usuall.

Imorgon drar jag tillbaka till uppsala en snabbis för att vara med familjen och besöka en familj som alltid kommer att finnas i min familjs hjärtan, på ett eller annat sätt. lördag blir nog helt enkelt en chill dag fög mig och på söndag så ska jag, mamma och jai på Tv4 galan i stockholm som heter rädda mammorna(ni har säkert sett reklamen på tv:n), plus att det är morsdag så något gör man väll för att mamma som faktiskt pallat med mig i 20 år. Såå jag blir nog back on track på söndag eller möjligtvis måndag, men ska försöka skriva någon rad ikväll... njut av mina svar på era frågo tills dess, har svarat på ALLA. bra vah =)



vi hörs lite senare =) puss å kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0