UPPSALA MUSIC JAM NU PÅ LÖRDAG

NI har väll inte glömt att köpa biljetter?... Och om ni nu har det så får ni springa till JC (inne i stan) så fort som möjligt och köpa biljetter endast 100 kr betalar du och då får du festa heeela natten tillsammans med en massa sköna människor (dina vänner förhoppningsvis) och se en massa live uppträdanden. En grupp som inte står med på affischen som också ska uppträda är Young Vibez. Yes yes det är mina små flickor som jag är så stolt över =) Be there och köp biljetter fort, det finns inte så många kvar!!
HÄR KAN NI ÄVEN LÄSA VAD UNT SKREV OM DETTA ARRANGEMANG SOM JAG & MINA VÄNNER FIXAT!!

På denna affisch sås tår det att du köper biljetter på jalla i stan med det är FEL(hade bara den gamla på min data). Det är JC i stan som gäller!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör örhängena med pärlor själv va ? isåfall hur gör man för vill gärna lära mig :)

2009-05-13 @ 21:20:16
Postat av: natta

ska du uppträda i uppsala music jam?

2009-05-13 @ 22:41:39
Postat av: anonym

Vad synd att du inte gick på Beyoncé konserten Binta! Den var så bra!

2009-05-14 @ 00:42:59
Postat av: Jennifer

hehe.. Drammeh? Jag tror du är släkt med min lillasyster på något sätt;) Vad heter din farmor?(du behöver ju inte säga det om du inte vill förstås:) )

2009-05-14 @ 11:29:44
Postat av: Tonårsmorsa

Men guuud! Jag har kollat på och läst din nya design tusen gånger, men ändå lyckats missa den viktigaste raden: Förebild: Mamma.



Hur kunde jag missa? Ååååh, vad glad jag blir!! Nu får du akta dig så jag inte blir riktigt kaxig! ;-) Love, Love, Love! ♥♥♥

2009-05-14 @ 20:36:59
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Hareeg

fan vad ful blogg du har hahah (avis)

2009-05-14 @ 22:12:23
Postat av: Binta

anonym: yes jag har gjort dom själv. pärlor och plattor sen så låter du fantasin flöda och gör precis som du vill, as coolt =)



natta: yes vi ska uppträda på music jam =)



anonym: jag vet, det var skit synd... men om jag inte hade haft en sinnessjukt rolig kväll så hade jag nog suttit och girnat, nice att du va där och diggade åt mig iallafall =)



Jennifer: yes mycket möjligt, vad heter din syster? farmor heter Saptieu =)



mamma: du är min största idol, jag ska bli som dig när jag blir stor och jag äääälskar dig!! <3<3<3<3



Hareg: faaaaaan vad jag saknar dig. kom till mig o va med mig på fredag hjärtat <3 LOVE U! ( du behöver inte vara avis, jag fixar en till dig om du kommer) =)

2009-05-15 @ 05:04:47
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: ergo

http://www.uppsalamusicjam.se/

2009-05-15 @ 07:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0