Svar på tal del 3

samma grejer gäller här med =)

detta kanske är lite för personligt, men varför gjorde du och khaled slut? asså ni var så söta och vackra tillsammans. jag kollade på före detta inlägg. sedan helt plötsligt så var du ledsen i oktober och så fanns han inte med längre =(  Heljsan, ngon har forskat :P. Jag och khaled gjorde slut av många anledningar. jaa vi va söta, tack så mycket men vi har gått två olika vägar nu och vi båda mår jätte bra med läget som det är just nu =)

"har du några vårtor? vart?" HAHAH! vilken fråga xD Hmm... Vad ska jag fråga, då? Vad har du för mål i ditt liv? Tro mig, jag skrattade lika mycket, den frågan gjorde mig dag =) oj jag har en massa... till o börja med så vill jag klara alla små mål som jag har innom dansen för att sedan kunna slutföra dom riktigt stora målen sen blir det hollywood baby =) - hahhaa ( önsketänkande)


Näär blev du av med oskulden,  som sagt, ingen kommentar ( för privat)
förlåt om frågan är privat men aahh..

Förresten, är det okej för dig att umgås med khaled eller blir det spänt mellan er när ni är med varandra?
Varför Gjorde ni slut, ni var perfekt tillsammans! tack så mycket, nää perfekta vet jag ingentign om, men det går som det går. och nej jag och khaled umgås inte liksom men jag tror inte att någon av oss skulle ha några problem med det heller... som sagt livet går vidare och det har vi oxå gjort =)

HUUUR GAMMAL VAR DU NÄR DU TAPPA OSKULDEN ? =D  Ingen kommentar
gillar du att vara en danstränare?  Jaaa jag älskar det =)
hur många besökare per månad? månad? öö oj.. räkna ut det själv, svaren finns i del 1 & 2 =9
ÄR du tillsammans med någon nu? vem isf ?  Nope jag är så ringel som man kan blir =)
varför visar du aldrig bilder på dom du är tillsammans med? Nej för att jag har valt nu att lämna lite mer privat saker utanför bloggen =)
orkar du meed en till fråga haha?  hahah jaaa så klart =)
Vem är personen du berättar allt för, ( vänner)  den som jag berättar ally för är Sofia =)


läs och Njut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0