Svar på tal del 1

fråge stunden är slut, dags för svaren =. Det jag själv skriver är makerad med tjockare text, likaså svaren... det andra är in kopierat från fråge spalten =)

HEEJ BINTA :D!
jag har egentligen inte en direkt fråga vill bara att du ska veta att jag tycker du är extremt fin och du verkar ha en ärlig o naajs personlighet och det beundrar jag gaalet mkt :)o d e fett chill att du lägger in så mkt bilder hähä,,

Bara för att slänga in en fråga kan du inte visa vilka produkter du använder och hur du får så fin hy! o lite smink tips kanske? & hur man kommer över sin blyghet? o kan du uppdatera mer på helger :D ?

Ha en underbar dag! peace <3
Svar: Hejsan j, åh vad glad jag blir att få höra det, det värmer verkligen =) tack så jätte mycket. ja vad bra att du tycker det, jag ska fortsätta lägga in fler bilder =) oj det var mycket på en gång och det är nästan värt ett helt inlägg, tycker du inte? jag kör allt det där i ett å samma inlägg, dock så är jag inte alls duktig på att förklara hur man ska sminka sig, jag vet bara vad jag själv tycker är fint på typ mig, men jag kan ju försöka. tack det samma bless n love =)

har du några vårtor? vart?
Svar: HAHAHAHAHHAHHAHA- neej jag har inga vårtor någon stans och inga konstiga utbucknader som kan se ut som vårtor heller... å nu när vi endå är igång så har jag inga finar heller, får det ca. 2 gånger om året bara =) ( om ens det)

är du fortfarande tillsammans/ på g med den där killen som spelade fotboll?
Svar: nej jag är inte tillsammans med honom, vi är vänner =)

vilka är dina favorit top 10 dancehall låtar??

svar: alltså den här frågan är jätte svår. det beror på om det ska vara det jag dansar till eller lyssnar på hemma liksom. det är alltid olika men en gammal favorit som jag aaaaldrig kommer att "växa ifrån" är busy signal- step out.

1. är du oskuld?   Ingen komentar ;)
2. hur blir du så fin på bilder  : Hur?, ehm ja du, jag ler och tittar in i kameran och hoppas på det bästa ;)
3. vem var den senaste du var tillsammans med? Det var min fotbollskille som jag var tillsammans med senast =)
4. hur länge har du dansat? Jag har dansat från och till alla dansstilar sedan jag var 5 år.
5. hur länge har du bloggat? Jaghar bloggat i lite mer än ett år =)
6. hur länge har du tänkt med att blogga? Tills jag inte har något mer att säga er. eller om det blir för mycket stress runt bloggen.
7. vart brukar du köpa dina kläder ifrån? jag köper mina kläder överallt, verkligen överallt ... internet, butiker, sthlm, uppsala ;)
8. vem står dig närmast ? Det är sofia Eriksson utan tvekan. men min familj och släkt står mig väldigt nära med. Mina systrar och kusinerna sap & Mathilde =)
 
Hur gammal är du ? Jag är 20 år ( det står på headerna tydligt, tror jag)
Har du kille ? nej jag har ingen kille...
Gillar du någon nu? jag gillar alla =)
Tror du att det är försent för att börja dansa när man är 16år gammal och även bli grym som tex du ? Nej absolut inte =)
Kan du inte visa mer videoklipp på dig när du dansar love them ? Jo det kan jag faktiskt göra, måste bara blir frisk i benet igen =)
haha kommer inte på mer frågor sorry PEACE
diggar din blogg galet mkt xD
Svar: taaack så mycket, fortsätt läs =)

en fråga till då, hur fixade du din header? den är verkligen jätte fin!typ den finaste ja har sätt=)
Svar: åh tack så myckeet, jag lät fantasin flöda och fixade och trixade lite i paint och picasas =)

Jag har en del vänner från Gambia och ingen av de känner till efternamnet Coker, men däremot Drammeh.
Är det så att få gambianer har Coker som efternamn? Ser att du och mamma har diskuterat i frågespalten. och ja det är ett väldigt vanligt namn i gambia både coker och drammeh som jag heter =)

Jag har aldrig hört talas om din kusin Sap. Började ni helt plötsligt hänga med varandra?
Svar: nope det gjorde vi inte, har umgåtts som sagt till och från och som mamma sa: man kan ju inte skriva om alla kusiner jag träffar eller snackar med dagligen då skulle det bara handla om mina kusiner så du vet, för så många har jag och så många snackar jag med. Men sap bor numera i Uppsala så jag skiver mycket om henne därför, jag är med henne 24 timmar om dygnet! =)

Jag skulle vilja veta följande:

1. Hur känns det att ha en mamma som bloggar så öppet om era liv? Det känns jätte bra faktiskt, eftersom att jag själv gör det. hennes blogg är däremot inte lika öppen som min faktiskt är

2. Har du en bra relation till din pappa och vart finns han någonstans? yes det har jag=) han finns på andra sidan gatan, otippat vah ;)

3. Hur känns det att ha en familj blandad med halvsyskon? Det har ingen betydelse, vi är syskon Thats IT!! och det finns så mycket kärlek att ge, vi är precis som alla andra syskon och har levt med varandra hela livet.

4. Är du fortfarande tillsammans med din pojkvän och hur det går det för er i sådana fall? Du skrev så fint om honom förut, som om du hade hittat rätt för livet. Nope, jag är singel och även om jag inte hade varit det shade jag inte lämnat ut honom i bloggen, faktiskt =) jag har gjort en del misstag och öppnat mig för mycket ( en hel del ormar och avundsjuka människor läser tyvärr)

Är du inte tillsammans med Khaled mer? Nämen lillen då, du kan inte ha hängt med alls, det tog slut i september =)

är du singel (a)? Yes, killar e skiit ;) ( nää skojja bara )

hur många böskare brukar du få per dag? Det är olika mesta är 800 och minst är väll 1 - haha men medel så ligger jag på 3-400 per dag =)
hur mycket väger du ? jag väger 53
vad har du för bh kupa ? =p  hahhahaha  jag har 70 B



fler svar får ni imorgon =)


Kommentarer
Postat av: Melinda

"Nämen lillen då, du kan inte ha hängt med alls, det tog slut i september =)" haha älska svaret, va sött

2009-05-29 @ 16:17:24
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0