En kort sammanfattning =)

förlåt för den jätte dåliga uppdateringen sedan i lördags då jai fyllde 18. jag ska gottgöra er =) med en massa smaskiga inlägg ... vad sägs om det?  Har läst frågorna ni ställde med, hahahhha vad jag har gavart, helt sjukt. varför man vill veta vissa saker kan man ju fråga sig. det var allt från min oskuld till vårtor, varför nu det är så intressant. jag skriver om vad jag har gjort från dag till dag så jag börjar från början, lite kort om varje dag =)

lördag: syrran fyllde 18 8grattis igen), hon e stor nu, tycker hon iallafall =) vi var på people och det var inte så lyckat så där två dagar innan löning, men syrran hade roligt och det var huvudsaken iallafall. hemåt vart det sedan med en massa folk som sova kvar hos mig, niice =)

Söndag. upp tidigt, stack iväg till stockholm med min små söta dancehall elever. dom jorde ett bra uppträdande men dom vann inte. dom som vann var absolut värda vinsten och det var måånga duktiga dansare på plats, man blev helt fachinerad utav vissa =). Mina elever var lätt dm yngsta på plats och dom med minst danserfarenhet. dom har dansat tillsammans på riktigt (uppvisningar och tävlingar) sedan 6 månader tillsammans och många har aaaaldrig dansat någonting i hela sitt liv, innan dom började hos mig. jag var jätte stolt över dom och dom gjorde verkligen sitt bästa. Men tävlar man mot folk som är dubbelt så gammal och med dubbelt så mycket erfarenhet ( av olika stilar) så ska man inte förvänta sig så mycket och det hade jag förberett dom om innan. det viktigaste var att ha kul och få lite tävlings erfarenhet =), vilket dom också fick =)

dom andra dagarna har jag bara chillat och tagit det lugnt =) piiiz

en bild från i fredags när släkt, vänner och familj var hos mamma för att fira att jai blev 18.
jag, lilla Obama & mamma sofie =)


Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Fasen vilken gullig bebis!! Haha om jag stöter på er på stan finns det en risk för att jag tarn o springer iväg!

2009-05-29 @ 02:13:32
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0