Zema är bäst!! =)

Nu sitter jag här hemma hos Zema och klockan är mitt i natten. Den här brunisen håller mig vaken, haha. jag har varit och kollat på en lägenhet idag, men Zema och jag gillade inte dne så värst mycket, den var inte värd hyran lixom plus att killen som hyrde ut den va FETT läskig, jag lovar tuuur att jag inte gick dit själv.

Nu sitter jag här och trängs med Zema i hennes gottsunda/luffar soffa =) ahha vi funderade lite tidigare på att baka kladdkaka ( nu kom suget tillbaka, hon tjuvtjikar på va ja skriver ) så nu ska vi göra en härlig kladdkaka, muuums =)

Innan jag pallarade mig hitåt så var jag i stenhagen och hadde möte med Zumbas minus två pers som inte pallrade sig dit. men vi har gjort upp alla regler som ska gälla i gruppen o det kommer bli fett nice. Nissa regler e så där som att inte röka när det e träning, men jag får helt enkelt finna mig i det om jag vill dansa med dessa tjejer, vilket jag vill mer än gärna =)

Bara så du vet hengameh så har Zema en skiiit ful bild på dig när du va liten på sin dator, jag försöker haffa den så kan jag visa dig och hela bloggen hur du såg ut när du va liten ( jag vet att du läser det här) jag tror inte ens att du själv har sett bilden, men den är knas, du gör typ någon min med!

Nää som sagt kladdkakan väntar och sen sockerdricka och en fet härlig cigg på det, sen är det natti natti.
Imorgon sås ticker jag iväg till stockholm för jag ska på dop. yeaaah jag har fått en "lillasyster" som är FETT gullig!! jag kommer att vara i Stockholm från onsdag till torsdag för det ska va dop och fest o allt möjligt med en massa trevliga gambianer. piiiz vi ses i morgon ( kommer att kunna uppdatera från stockholm så ni vet)

(måste sova med Zema ikväll =( hon kommer prutta på mig hela natten, hon lät mig gå in i hennes prutt dimman =(, god natt)
Zema & Jag i Stockholm
( ni vet den där gången en killen tog tillbaka drickan han bjöd på)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ JAG HETER INTE HENGAMEH OM JAG INTE SLÅR SÖNDER DIG HAHAAHHA. AA JAG LÄSER DIN FULA BLOGG HAHAH VÄNTA BARA NÄR JAG SER DIG. OM DU LÄGGER UPP BILDEN DÅ BLIR DET PAYBACK BIIAATCH HAHAH <3

2009-03-25 @ 11:58:24
URL: http://heengameh.blogg.se/
Postat av: E

Haha ofta ta tillbaka en drink man bjuder på? Skum snubbe... haha

2009-03-25 @ 15:56:48
Postat av: Anonym

gillaaaruuuh att vara full elel`?

2009-03-25 @ 17:34:00
Postat av: Blacki

Hahaha snacka om att du å zmzm blev petade asså.. =D

2009-03-26 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0