Svar på era frågor =)

Vi körde ett inlägg förra veckan där ni fick fråga mig en massa frågor om vad som helst. Och ni frågade på en hel del så jag tänkte ta o svara på dessa frågor nu, eller så många jag hinner och orkar... (frågorna är markerad med fetare text, så att ni inte blandar ihop svaret med frågorna )

är du hurtig? hahaha ( inernskämt)
haha jaa Sandra, jag är alltid hurtig :P

Vart i Stockholm dansar du?
Jag dansar för Caribbean Dance studio som har sina lokaler hos bla urkraft som ligger i odenplan.

Hur lång tid tar det för dig att komma ner till Sthlm? 
Vad jobbar du med? =)

Det tar 40 minuter med tåget in till centralstationen i Stockholm. Jag jobbar som danstränare och det är det enda jobb jag har för tillfället =)

Kan du lägga in lite fler bilder på det du gör under dagen? Och hur ofta åker du till stockholm?
Japp jag ska bli bättre med bilder om ni blir bättre på att kommentera eller ge mig någon sorts respons på det jag skriver om! Jag åker till Sthlm minst en gång i veckan. ibland flera gånger och ibland stannar jag bara kvar ett par dagar ;)

Har du och din kille gjort slut? "/

Neej neej.. vad har du fått det ifrån? vi är fortfarande tillsammans och jätte lyckliga!

Vi har alla någon som vi ogillar starkt, du verkar vara en som står för vad hon säger och inte är rädd för att uttala sig så jag undrar vem du hatar mest just nu :)
ja det är så sant så. Men jag hatar faktiskt ingen speciell just nu, haha. alltså att hata någon är väldigt starkt o hata är ett starkt ord. det finns många jag "ogillar" men ingen människa som jag hatar så mitt svar på den frågan är nej. (dessutom så skulle jag inte hänga ut den människan i bloggen om den inte gjort något groovt, som att döda min mamma t.e.x.)

hur kunde du göra din bild? riktigt grym! man ger lixom dig all uppmärksamhet på bilden :)
 jaa visst är den. alltså det går att göra med alla sorters fotoprogram som tex photoshop...

när åker du till gambia igen ?
kan du snacka wollof?

Jag tror jag åker nån gång mellan oktober- december. Familjen åker i oktober o släkten åker i december tror jag, men vi får se hur det blir. När jag var liten kunde jag prata helt flytande men efter att jag flyttade tillbaka till sverige så slutade jag snacka. Nu förstår jag bara språket lite grann och kan prata lite, men jag låter som en "banan" "import" när jag pratar o folk skrattar åt mig.

HEJSAN! tack för en bra blogg, hur länge har du haft tandställning? när ska du ta ut den? å när fick du den :)
hejsan jag fick den för 3 år sedan jag skulle tagit bort den för ca. 18 månader sedan men jag vill ha kvar den, mina tänder är fixade men helt ärligt så tycker jag den e snygg - haha den passar mig. men viss av mina vänner tycker jag e dum o borde ringa tandläkaren nu!! Har "missat" tiderna med flit :p

Hur mycket väger du? Var jobbar du?
tack ha det bra! :)

Det hade jag ingen koll på (sprang iväg o vägde mig precis) 52 pekade pilarna på och jag jobbgar som danstränare =)

jag vet att du älskar reggea frågan är du måste väl ha rökt på nångång va ?
hahahahahhaha - vilken fråga är det enda svaret jag ger!

Kan inte du lägga ut en bild på din plattång? Snälllllllllllllllla sötaaa rara Bintaa :D ;)
Jaa jag ska lägga ut en bild på min plattång, vi tar det i veckan =)

Haha faan va folk frågar konstiga saker.. shajjt..
hahaha aa du mona (aka. somalia chiiick), va skulle du frågat mig då?..

Nä nu ska jag ta o hoppa ner i sängen o fortsätta kolla klart på filmen jag påbörjade lite tidigare, men somnade mitt i..  bjuder på två bilder från min födelsedag. God natt på er =)





Kommentarer
Postat av: jainaba

HAHAHAHAAHHA somlianchick2

2009-03-18 @ 23:18:54
URL: http://jainaba.blogg.se/
Postat av: Blacki

Jag hade frågat om du kunde lägga ut naken bilder på dej sj ;)

2009-03-18 @ 23:21:30
Postat av: Mel

Se vad skorna sitter fint på dig =)

Strunta i om alla har de..

2009-03-19 @ 02:57:33
Postat av: Anonym

jag tycker du har skit snygga kläder när du går ut och så, vart köper du allt? :P

2009-03-19 @ 08:04:37
Postat av: Pascale

hahah, vad kul med frågor.. jag är fortfarande sådär VA!? vad roligt, och ostressat att inte ta bort tandställningen. Du ba: this is my grillz!

2009-03-19 @ 09:48:49
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Binta

Jainaba: hahahhahaha aaa riiktig ;)

Blacki: och jag hade ssagt att du alltid får se mig live, så det e väll onödigt ;)

Mel: hehe tack, aa så sa mina vänner med att jag bär upp dom mycket finare.

anonym: tack så mycket, jaa vill du att jag ska skriva upp vart jag köpt ALLT??! - haha

Pascale: haha jaa visst är det, älskar o sitta å svara på dom sen med =) haha aa exakt jag brukar jämt säga att det e mina grillz och när jag tar ut den kommer det vara så tomt att jag skaffar grillz, vem vet lixom ;)

2009-03-19 @ 13:19:25
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej bara lite allmänt :P

har alltid svårt att välja vad jag ska ha på mig på en utekväll :P

2009-03-20 @ 11:11:56
Postat av: Anonym

vem är din biologisk pappa..?

2009-03-20 @ 13:43:50
Postat av: Tonårsmorsa

Hmmm... det förklarar varför vågen stod på vardagsrumsgolvet nere i stället för badrummet uppe! När ska du lära dig plocka undan efter dig? :-P



"anonym"=Kipi: När ska du skaffa ett liv och sluta vara bitter över att andra har något du aldrig kan få? Get a life! :-D

2009-03-21 @ 20:17:54
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0