Nu är det natten ..

Nu har sofia slutat jobbet och kommit hem, så det är dags att sova.
Jag och sandra har suttit uppe hela natten o tittat på tv:n o knappat runt på data skärmen, Yeaah. No life!
Nej men jag e för pigg för att kunna sova, har ju vänt på dygnet så det blir svårt att sova nu, men ska verkligen försöka gör det för Nicole ska ringa och väcka mig skiit tidigt imorgon klockan 12 så jag vill va något så pigg iallafall å inte helt deck. Vi ska fixa och trixa med lite små saker sen så ska jag som sagt sticka iväg till stenhagen med Sandra och träna Young Vibez Yeaah thats nice. Men god natt på er då.. Bless N' Love <3

Tonårsdotter i danssalen =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe :) fin blogg du har ! :)

2009-03-12 @ 21:02:36
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej...jag undrar bara vart du köpte handskarna?...har letat som fan efter sånna men hittar inga så jag köpte vanliga å klippte sj..men jag vill ha sånna som dina...läder/latex =)

2009-03-12 @ 22:34:41
Postat av: Dolce Mavi

Tack Binta =)

2009-03-13 @ 23:51:37
URL: http://www.dolcemavi.blogspot.com
Postat av: totototto

Höörruuu, de va längesen du uppdat.? lever du?

2009-03-14 @ 15:40:51
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! tänkte bara dela med mig av en sida där ni kan tjäna pengar på! Kolla i min blogg för er information, väldigt busenkelt! :)

2009-03-14 @ 19:40:02
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0