Träning,Tävling & uppvisning i veckan=)

Min dag har börjat väldigt bra idag, precis som dom senaste dagarna har börjat ska jag säga dig =) Ligger här i sängen med Mathilde och är nääästan nyvaken, men bara nästan. Jag är vaken och det har jag varit väldigt länge men jag har bara inte klivit upp ur sängen än. haha Det är sjukt mycket saker jag ska göra i veckan och idag är det hård träning med dansen och så här kommer mitt schema att se ut för denna vecka =).

V.14
*Måndag- Dansa , latch =)
*Tisdag - Dansa med zumbas och ha ett litet möte med gruppen
*Onsdag- egentligen är jag ledig men jag och vendela ska ha extra träning på pa dansen
*Torsdag- dansa med Young Vibez, den andra gruppen & med vendela =)
*Fredag- dansuppvisning för Zumbas på grand , kankse dansträning med =)
*Lördag- Ännu en Danstävling i Skutskär med vendela (par dans i hiphop/street)
*Söndag- Dansa i Stockholm på carribbean dance studio.

Det ska bli en rolig vecka med mycket dans i Stockholm & Uppsala och mycket förberedelser inför tävlingar, uppvisningar mm. =)
BInta & Vendela SM 2008 hovet

'
Binta & Vendela tävling i Söderhamn (tror ja de va)=)

Kommentarer
Postat av: sara

OJ det var länge sen ja kikade in här.. tänkte titta förbi hur du har de bara!



pejjs out!

2009-03-31 @ 16:26:23
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg
Postat av: Anonym

hej binta! .. jag är en tjej från växjö som gillar att dansa dancehall osv, älskar med andra ord. Och jag undrar om ni inte kan komma till växjö,fixa så man kan ha danskurser i växjö elr nåt? Man kan ta danskurser här men finns inte dancehall bara ragga.

2009-10-09 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0