Dans, Födelsedags firande, Adam tensta & en underbar dag =)

Lördag:
Jag vaknade upp och åkte direkt till dansuppvisningen som Young Vibez hade i st: maria kyrkan i stenhagen. Dansen gick jätte bra och alla tyckte att dom var väldigt duktiga, vilket dom oxå var..några småfel kan ju alla göra ;) efter dansen så mötte jag baby B på stan också åkte vi hem till mamma där morbröder, kusiner, morbröders flickvänner o blivande fruar, mormor, mamma och syskon väntade. Det var dags att fira mig och lillebror som fyllde år för en vecka sedan, och jag som fyller år på måndag (idag eftersom klockan är efter 12 o ja skriver detta "söndag") 

Fick lite presenter med o pengar..kan man ju alltid behöva. Efter det så färgade jag mitt hår.. svartare och började fixa iordning mig för kvällen. Jag skulle till musikenshus och kolla på kusinen som skulle uppträda men när vi kom dit så var biljetterna slutsålda :O =( så jag gick till max direkt å mötte upp mathilde och malika. Vi köpte cigg och bestämde oss för att gå in direkt till people och börja dricka, klockan var ju bara 9 så vi hade flera timmar på oss innan dom andra skulle komma dit.

När folk började rulla in så var vi alla tre reda på luren, vilket jag inte varit på väldigt länge. Inga klackar hade jag heller eftersom att jag hade bestämt mig för att dansa ordentligt det blir bara jobbigt med klackar lixom, kan inte köra "mina" moves. Folk var på plats och alla var glada man träffade många människor som man inte sätt på länge o stämningen var på topp också var det dags för Adam Tensta att stiga upp på scenen.

Hans uppträdande gick bra och han var bra faktiskt även om jag lixom inte lyssnar på hans musik på de sättet. Ja ja vi chillade efteråt minglade o snackade med folk tills det var dags att gå hem då min mage vile vrida sig ut o in. En härlig subwaay macka med kyckling å en sköön bussresa hem blev det. Sen så festade jag vidare med kudde och täcke och allt var perfekt!!  njut av bilderna från lördag medans ..piiz


Binta & Eboy

Bästis & Jag

Mathilde, Jag & Malika =)

Mathilde & Jag

Mathilde, Nike o Jag

Mathilde Adam Tensta & Jag

Mathilde, Andrea, Sandra & Jag


Fler bilder får ni någon annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0