Nu har jag hittat en klänning =)

Jag har ju skrivigt tidigare att jag typ haft paniiik och inte hittat något att ha på mig till min födelsedags fest som blir av nu i helgen. Men nu jävlar har jag hittat världens finaste klänning (enligt mig som inte kostar en miljon förståss) alltså den döödar verkligen å ingen har en sån heller den är från enland och om sydd med en massa extra färger och tyger och nu äntligen så ska jag få ha på mig den på min fest =), åh jag e skiit glad. Jag har även varit hemma hos sandra idag också har jag shoppat en massa nya saker!!

Ni alla borde besöka Sandras affär, den knäcker =) jag tänker inte visa hur klänningen ser ut men här har ni färgerna o typ hur det ser ut. Mohammed har varit till stor hjälp idag med sina tips, du borde göra en mode blogg för killar & tjejer (killen, han vet verkligen hur en tjej ska klä sig han e bättre på det än vissa tjejer som blandar allt möjligt fan haha) gubben, plus att jag haffade dig idag om att du läser min blogg, men tummen upp för det =)Det jag fick med mig hem idag var ett par skiit coola mörkbruna shorts med paljetter på sidorna, en gul sommar topp med hål i ryggen och en skiit fin rosa-blommig topp och en svart glittrig paljett jacka, as cool =) Piiiiz

Det här är min klännig, nu e ni alltbra nyfikna vah :P?!!


Här har ni resten :P


Kommentarer
Postat av: sara

skit bra att ja får se färgerna innan så jag kan föreställa mig unefär hur sminket ska bli! =)

2009-03-05 @ 07:14:07
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg
Postat av: FMM

:d hahah jag har sett den däära :D .. den e fett fin

2009-03-05 @ 18:25:59
URL: http://missfattyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha inte så små bilder på bloggen :(

2009-03-05 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0