Fredag

Hejsan gott folk och sorry för den dåliga uppdateringen under helgen men jag har verkligen varit fullt upptagen och inte haft tillgång till något internet heller men vi börjar med fredag =)

Fredag: Jag vaknade upp och syster o jag började fixa iordning oss eftersom att morbror (Fredrik) skulle komma och hämta upp oss med bil för vi skulle stor handla in allting till min fest. Vi åkte till stenhagen där vi mötte upp Selam och mathilde sedan så började vi hanlda en massa på Lidl. Efter att ha spenderat några hundra lappar där fortsatte vi mot systembolaget fast Mathilde och Jai fick vänta i bilen.

Efter att ha spenderat ytterligare några hundra lappar där så fortsatte vi in mot ica maxi och spenderade flera hunda där inne, hela bilen var full med mat, tårtor, champange, alkohol, läsk, godis, chips, osv.. osv... Vi fortsatte mot öb för att ahndla in resten, lite smått å gott .. hattar osv..!! Efter allt handlande så åkte vi till Lokalen där jag skulle ha middagen/festen  och började packa in allt, det gick super o vi åkte in mot stan.



Morbror släppte av Jai innan som skulle till sandra. jag, Mathilde och Selam rörde oss mot max för att äta mat innan vi alla skulle röra oss mot musikens hus. Väl framme på musikens hus så körde vi igenom korreografin och allt såg jätte bra ut. Young Vibez körde oxå igenom ganska många gånger =)

Nåja nu hade vi varit på musikens hus sedan klockan 6 och alla väntade och ville verkligen uppträda nu. Vi9 hade sprungit upp o ner fram o tillbaka i musikens hus för att fördiva tiden lixom. Några utav våra tjejer typ selam, diana, lwam, sofia osv.. åkte längst upp i musikens hus till Baren och satt o drack i väntan men eftersom att vis ka dansa så kan vi inte dricka innan en uppvisning lixom.

Nåja tillslut så var det dags för uppvisningarna och Young Vibez Började på scenen som var väldigt, väldigt liten för 10 st dansande tjejer men det gick bra och publiken hängde med under hela uppvisningen. Dock så var scenen väldigt låg så dom som stod längst bak kan inte ha sett någonting alls, vi gör väldigt mycket på golvet med.

För Zumbas så började det väldigt bra tills Aida tappade bort sig först men vi fortsatte å körde på tills jag tappade balansen och höll på å ramla när jag satt på tå sen så fortsatte det att bli lite små fel och det var nog den sämsta uppvisningen vi någonsin har gjort. Jag fick två sparkar i huvudet av mona och en gång så krockade våra huvuden ihop rejält. hahahhaha mitt öga svullnade upp å allt men trotts alla skador så tog vi oss igenom korreografin hyffsat bra.
Efter det så åkte jag derias, Sofia och Isa hem till derias och chillade o sov. Ni får njuta av bilderna tills jag fått filmen som ska upp här så klart =) Piiiiiz

Young Vibez


Zumbas


Aida, Mona, Binta, Mathilde ( Vendela saknas som inte Var inte med på uppvisning)

Kommentarer
Postat av: sara

hej snygging! du hr inte lust att maila över sminkbilder till mig? =) puss sara

2009-03-09 @ 22:14:01
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0