Tråkigblogg.se

Nu är jag vaken, hade en skit jobbig natt. Jag drömde allt man inte vill drömma i en o samma dröm och det var skiit läskigt. Nu är jag iallafall vaken tack o lov. När jag vaknade så kollade jag på min mobil direkt vet inte varför men jag gjorde det. Jag hade fått 6 stycken sms, haha det första kom typ 7 på morgonen.. Driver folk med mig eller? vem fan går upp 7 och skriver sms? Aja svarade på alla mess trotts att det var "20" timmar senare.

Nu sitter jag här vid datan och har precis svarat på era frågon/kommentarer i kommentarerna så gå in på inlägget ni kommenterat så kan ni läsa vad jag svarat ... Yeaah jag hade faktiskt lite tid över till sånt idag med. Jag brukar ju nästan aldrig svara på era kommentarer eller frågor i kommentarerna utan jag brukar skriva det i ett inlägg i så fall. Men tycker ni att jag borde svara på era kommentarer? säg vad ni tycker.

Nu ska jag gå och äta frukost sen så kommer Hareg hit. jag ska kolla klart på filmen som jag och baby kollade på igår fast jag somnade mitt i filmen IGEN!! hahaha jag e hopplös när jag är trött, i knoow! Sen så bär det av mot dansen, för ikväll så blir det dans med bland annat Young Vibez och min andra grupp!

Det känns verkligen som att jag har sovit för länge idag, för jag är sjukt seg-trött på ett jobbigt sätt som man bara blir när man har "sovit för länge". Förresten gott folk, jag tycker att min blogg är ganska tråkig just nu och jag kan inte komma på något roligt att skriva om så ni får gärna komma med tips om vad ni tycker jag ska skriva om ämne/kategori osv... Kom med förslag vad jag borde förbättra och kanske ta bort helt o hållet. Skriv i kommentarer =)

Så här känner jag att min blogg är just nu, Grå och trist, enstaka saker lyser upp lite då och då =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ville först säga du har en jätte härlig blogg.

Hur länge har du vart tillsammans med din kille?

Och bodde du i gambia när du var liten? iså hur länge?

2009-03-19 @ 13:55:01
Postat av: Anonym

tycker du ska ha mer bilder :)

2009-03-19 @ 23:09:16
Postat av: Anonym

Mer bilder gumman!

2009-03-22 @ 11:42:16
Postat av: Melina

fin klänning!! vart i från:D

2009-03-23 @ 00:01:40
URL: http://melley.blogg.se/
Postat av: Anonym

bästa bloggen :D

2009-03-23 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0